Terug naar 32 uur, verdeling?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Patty86, 19 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.906
    2.067
    113
    Ik werk al sinds ik kinderen heb 32 uur.
    Toen ik nog getrouwd was werkte ik 4 hele dagen en gingen de kinderen 2 dagen naar de opvang. Na de scheiding werkte ik 2 hele dagen en in de andere dagen de schooltijden. Zodat er voor de kinderen heel weinig veranderde.
    Toen de jongste ook naar de middelbare ging heb ik er voor gekozen om mijn uren te verdelen over 5 dagen. Ik werk dus nu elke dag 6,5 uur. Voordeel is dat ik na mijn werk nog tijd en energie over heb voor dingen thuis.

Line vindt dit leuk.
  2. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Wat een goed bericht. Ik heb vandaag alles geregeld met mijn huidige werkgever en de auto besteld. De nieuwe renault captur, Ik ben er echt helemaal blij mee.

Hopmarjanneke en Shakes vinden dit leuk.
  3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    525
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Gefeliciteerd!

4. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.024
    3.257
    113
    Top!
    En over het schuldgevoel... Voelt je man zich schuldig dat hij vier dagen werkt? Ik gok van niet, dus ook geen enkele reden voor jou om je schuldig te voelen!

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Hier ook binnendienst nu met 24 uur, zodra ze naar school gaat en gesettled is dan wordt dat 32.

Maandag BSO
    Dinsdag BSO
    Woensdag halve dag onder schooltijd
    Donderdag is papa vrij
    Vrijdag halve dag onder schooltijd

Die halve dagen zou je bijv. kantoorwerk/administratie kunnen doen. Die andere dagen echt buitendienst. Er is altijd werk wat niet buiten gedaan hoeft te worden.

Dochter gaat hier nu ook 2 volle dagen naar de kinderopvang. Woensdags en vrijdags pers ik mn huishouden er met een 3.5 jarige er doorheen en bezoeken we oma bijv die nu wat extra ondersteuning nodig heeft.

Deel Deze Pagina