Hoi dames Ik vind het erg fijn om te babbelen met lotgenoten! Wensmoeder ik zou wel snel een afspraak maken, want als het endo is wordt het met elke maandstonden erger....
Wensmoeder, niet zo verstandig om doktersbezoek uit te stellen lieve meid...zeker niet als ik zo je klachten hoor! Als je al endometriose zou hebben, dan moet je daar niet te lang mee wachten want het kan heel agressief groeien...En daar krimpen je kansen mee...dus luister wat we zeggen, neem die telefoon op en maak maar snel een afspraak met je dokter!!! Geen schrik hbb, voor elk probleem is er een oplossing!! Laat ons iets weten Groetjes
Nog iets wensmoeder, tampons zijn heel slecht tijdens maandstonden, beste is alleen maandverbanden te gebruiken. Ik vind het heel straf dat je dokter zegt van dat het niet zwanger zijn er niets mee te maken heeft met die maandstonden, dat is echt de reinste onzin. Ik had ook altijd zoveel pijn, en ik had ook iedere maand een eisprong, en kijk hoeveel problemen ik had...Het is niet omdat je een eisprong hebt dat je daarom geen inwendige problemen kan hebben!! Meid echt maak maar een afspraak met een fertiliteitsarts, hoe rapper hoe liever, want meestal heb je ook nog een wachttijd. Of met een goede gynaecoloog!