Hoe lang bijwerkingen pregnyl?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Olakidee, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Hallo allemaal. Ik heb pregnyl gebruikt afgelopen woensdag en ik heb sindsdien toenemende pijn in mijn (.)(.) en dan ook nog wisselend een soort ongi krampen in mijn buik. De pijn in mijn eierstok had ik tot vrijdagochtend, en die was daarna weg.

Ik maak mezelf gek en weet niet wat nou bij de pregnyl hoort en hoe lang dat kan aanhouden. Weet dat de pregnyl na 10 dagen uit m'n lichaam is, maar hou je tot die tijd deze klachten? Hoop het niet want vandaag zijn mijn borsten zo extreem pijnlijk, kan ze bijna niet aanraken..

Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik had de bijwerkingen tot 1 dag voor NOD. Dan waren de klachten opeens weg en dacht: Ok, game over.
    De volgende dag werd ik dan ongesteld.

Daar staat tegenover: Toen ik zwanger bleek had ik helemaal geen klachten. Klinkt tegenstrijdig, maar goed.

Het zegt dus niet altijd wat....

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb nu net vier maanden echter elkaar Pregnyl moeten spuiten en bij mij verdwenen de klachten elke maand heel duidelijk zo tussen 6 en 9 dpo. Ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe het was toen ik zwanger was, het enige dat ik nog weet is dat mn borsten toen gedurende de gehele luteale fase (dus ook na 9 dpo) anders aan voelden.
    Hopelijk zijn jouw klachten een goed teken!!

4. pumelke

pumelke Actief lid

29 sep 2011
    155
    0
    0
    Bij mij verdwenen ze na een week.
    De ronde dat ik zwanger was bleef ik buikkrampen houden en pijnlijke borsten.

5. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Bij mij blijven de bijwerkingen tot de dag van ongi. Pijnlijke borsten en buikpijn heb ik dan dus echt 2 weken lang. Vorige keer had ik na de pregnyl (4 dagen erna) echt enorme buikpijn. Kon me niet eens meer bewegen. Gelukkig trok dit na een aantal uren weg.

6. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Het is zo te lezen echt bij iedereen anders. Lastig!
    Ik zit nu op 7 dagen na de pregnyl 5000 en heb, wel in iets mindere mate, maar nog steeds vele pijn in mn (.)(.), verder wat krampjes, niet heel pijnlijk in mijn onderbuik (soms in het midden en soms meer naar links) en soms in mn onderrug. Verder sinds vandaag in de middag misselijkheid. Stond te praten en moest het voor mn gevoel echt binnen houden, en vanavond ook af en toe vlagen van misselijkheid. Dat heb ik de afgelopen dagen niet gehad.
    Sinds 2 dagen ook veel meer (dik wit) afscheiding, zonder dat dit een schimmel is.
    Oja en ik ben al vanaf de pregnylspuit vreselijk MOE, niet normaal meer.
    O ik vind het zo moeilijk dat wachten.... Ik wil het weten!!

7. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eergister heb ik voor het eerst pregnyl 5000 gespoten. Maar ik voel echt helemaal niks...duurt het dan misschien even?

8. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

bij mij verschil t het per keer. de ene keer heb ik nergens last van, de keer erop veel krampjes, misselijk en vorige keer zelfs een zeer scherpe neus. Heb nu net weer pregnyl gezet en ben benieuwd of en wat k dit keer ga merken ;)

9. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb voor het eerst de Pregnyl gespoten maandag maar het valt mij op dat ik het ontzettend warm heb. Lijken wel opvliegers. Verder een beurse buik en licht misselijk maar dat heb ik altijd na mijn eisprong.

Moe ken ik ook, zowat verslapen vanmorgen. Dat gebeurt me nooit!

10. blonky1986

blonky1986 Actief lid

20 jan 2011
    155
    0
    0
    Ik heb na de pregnyl injectie pijnlijke gespannen borsten gehad en dit bleef volhouden, vooral zere tepels. Bij mij is het niet weggegaan, maar ik was dan ook zwanger.

Ik duim voor je dat je ook een positief resultaat hebt :)

Deel Deze Pagina