hoi hoi. Ik zit in het IVF traject. Waarvan ik al twee puncties heb gehad maar er nog niets is blijven plakken. Nu ben ik begonnen met acupunctuur. Zijn hier nog meer dames met die ervaring? Of dames met positive verhalen? ik ben heel benieuwd.
ik heb ivf en accupunctuur gedaan. Ik heb ten tijde van de acupunctuur 2x cryo's en een verse tp gehad .Echter geen positief verhaal. Ik vond wel dat je er lekker relaxed van werd Succes
Ik ben nu ook tijdens derde poging begonnen met acupunctuur en zit nu net op wachtbankje, dus weet nog niet of dit geholpen heeft aan positief resultaat (overigens waren meeste embryo's op dag 3 (8, 9 en zelfs eentje 11-cellig!). Ik voel me door acupunctuur wel energieker en had voorheen regelmatig last van hoofdpijn, dat is nu ook verdwenen. Dus denk sowieso dat acupunctuur wel kan helpen en hopelijk over twee weken een positief verhaal .
Ik ben zwanger geraakt door icsi met acupunctuur en chinese kruiden. Tja het valt altijd moeilijk te bewijzen of acupunctuur nou wel of niet heeft geholpen. Het hielp bij mij overigens ook tegen de bijwerkingen van de hormoonstimulatie.
Bij de derde cryo terugplaatsing heb ik ook accupunctuur gedaan. De eerste twee pogingen eindigde in een vroege miskraam. Bij de derde een echo met 7 weken een kloppend hartje en met 10 weken weer een echo en het hartje was gestopt. Ik ben er nu van overtuigd dat je gewoon geluk moet hebben en dat accupunctuur daar niets in zal veranderen. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Ook ik heb bij de laatste poging accupunctuur gehad, specifiek gericht op ivf/icsi. Geen kruiden gebruikt. Ik voelde tijdens deze poging een soort van innerlijke rust, minder last van de hormonen en het allerbelangrijkst is dat alle twee de embryo's zijn blijven zitten en al 30 weken in m'n buik groeien en stuiteren. Succes!
Ik doe accupinctuur met kruiden maar dan met iui... zorgt dat je energie banen goed zijn en voor een goede innestelling. Eerste 1e x was mislukt. Had na de inseminatie slecht gevoel. Nu de 2e x afwachten! Voel me wel rustiger en ontspannen. Meer in balans. Verder geen idee of het helpt. Bedoel baadt het niet schaadt het niet zou je zeggen.
Ik heb tijdens mijn icsi behandeling acupunctuur gehad. Ik had weinig last van de hormonen en ben bij beide terugplaatsingen zwanger geraakt alleen de eerste een miskraam. Of het door de acupunctuur komt, geen idee! Maar mocht ik ooit weer aan een behandeling beginnen dan ga ik het zeker weer doen. Succes!