3 weken na curretage ongesteld?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mammatje89, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik heb 3 weken geleden een miskraam gehad en ben gecurreteerd. Sinds dien ben ik wel bruinverlies blijven houden naar heel minimaal. Alleen met afvegen was dat. Nu heb ik sinds gister een beetje krampende buikpijn en vanmorgen rood bloed.

Ben ik nu dus gewoon al ongesteld na die 3 weken ??? :(

2. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    dat zou wel kunnen, soms blijft het langer weg omdat er nog hcg in je lichaam zit/zat

3. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Mijn periode daarna duurde 37dagen dus ik moest ook heel lang waachten! Toen ik voor controle ging keek de gyn er niet eens van op!

Groetjes

Marinka!

4. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    een vraagje een week na je curettage mag je weer in bad.. (heerlijk verlang er na) maar als je nog bruin verlies hebt of lichte bloeding zo je als nog mogen>? miss dat jullie t weten moet pas weer de 27ste voor controlen

5. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik denk zelf dat als je nog last heb van bloedverlies dat je het beter niet kan doen. Heb er geen ervaring mee (heb geen bad) maar dat lijkt mij wel het meest logisch.

Bij mij is trouwens sinds vanmorgen het bloeden gestopt. Ben dus 2 dagen ongesteld geweest. Erg raar, wat kan dat nou zijn?

6. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Mammatje: ik denk eerlijk gezegd dat het nog een een bloedinkje van de miskraam was, omdat je zegt ook al die tijd nog bruinverlies te hebben gehad.
    Bij mij was de ene miskraam zo voorbij, en weer een andere dan leek het klaar en dan ineens begon ik weer te bloeden na een week rust.
    De baarmoeder heeft van binnen allemaal geultjes en randjes, en als er net achter een randje nog iets klem zat, dan kan dat dagen of weken later nog loskomen.

Ik zou als ik jou was vandaag (nu je niet meer bloedt) als dag 1 zien van je nieuwe cyclus en straks rond dag 10 ovutesten gaan gebruiken of nu al beginnen met temperaturen zodat je je eisprong kan vaststellen. Dan heb je meer inzicht in je cyclus! (bij mij geeft dat heel veel rust en een soort gevoel van "controle")

Sterkte meid!

@Daniellu: ik zou lekker in bad gaan meid. Ik denk dat bij dit soort uitbloeden je baarmoeder niet meer zo ver openstaat als in het begin en dat het te vergelijken is met een gewone menstruatie. Ik weet niet hoe jij dat doet, maar ik ga tijdens een gewone ongi gewoon in bad, en ik heb er nog nooit iets aan overgehouden :cool:

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik ben na mijn curretage gelijk mijn cyclus weer ingestapt...
    En nu worden we niet meer ongesteld aangezien ik weer zwanger ben

( curretage was 17 november van mn 2 schatjes (L) )

Bij de ene kan het heel snel gaan en bij de ander wat minder snel maar het is wel degelijk mogelijk dat je weer na 3 weken ongesteld bent geworden....

8. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Ja dan ga ik ook wel in bad hoor met de ongi, maar aangezien in de folder van t ziekenhuis het stond dat t niet mocht... Maar ik wacht gewoon nog even af heb geen zin in een infectie er verloor vandaag toch weer bloed vreemd.. Miss kerststress haha nog bedankt voor je reactie
    Sterkte meid!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik denk ook dat de kans groot is dat je nog wat restweefsel verliest nu. NU alweer ongesteld en een eisprong hebben gehad, zou wel heel kort zijn, al is het zeker niet onmogelijk.
    Bij mijn eerste miskraam was ik 3,5 week na de curettage weer ongesteld, bij de tweede duurde dat 6 weken.

In bad gaan kun je beter even niet doen zolang je vloeit, idd vanwege infectiegevaar. Als je ongesteld bent, is dat wel wat anders dan bij navloeien van een miskraam nog, maar als je niet zeker weet welke van de twee het is, zou ik het even niet doen...

10. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik heb 2 weken lang bloedverlies gehad. Niet veel. De 1e 2 dagen was het wel veel bloed maar daarna was het alleen licht roze met af vegen. daarna nog wat bruin verlies gehad. maar in de tussentijd ook dagen gehad dat het weg was.
    Nu was het bij mij dus al 2 dagen weg, en toen kreeg ik donderdag avond weer een beetje roze verlies, vrijdag en zaterdag echt rood met als een ongesteldheid, en vrijdag avond was het weer weg.
    Gister ochtend sex gehad, en toen had ik weer een beetje roze verlies en daarna was dat weer weg.

Vanmorgen ook maar even een zw test gedaan en die is nu helemaal blank.

Morgen is het inmiddels 4 weken geleden de curretage.

Deel Deze Pagina