Morgen gaan we tegels uitzoeken voor onze nieuwbouwwoning. Voor de muur waarschijnlijk wit en de vloer grijs. Ik twijfel of ik de achterwand van het toilet (waar het spoelen ingebouwd zit) mee met de vloer doe of gewoon alles wit en alleen de vloer grijs. Wat hebben jullie? Dit bijvoorbeeld:
Zal dat muurtje grijs meenemen, is mooier Wij hebben grijze vloer met het muurtje enz wit, maar als ik zelf mocht kiezen was dat muurtje ook grijs
Wij hebben zoals op de foto. Met nog een stuk 'plint' omhoog. We hebben trouwens niet tot helemaal boven betegeld:
alles in 60 bij 60 donkerbruine tegels (dus vloer en wanden tot aan het plafond) met een nisje waar gouden en lichtbruine mozaïek steentjes in zitten.
Dit is inderdaad wat ik bedoel. Ik zie dat op het muurtje andere tegels zijn dan op de vloer, moet even kijken wat ik daar mee wil.
Wij hebben op de vloer antraciet 60x60. 3 wanden lichtgrijs 60x40 en wand achter de wc antraciet 60x5, 10, 15. (Badkamer is ook zo). Heb geen foto zo, alleen van een site en die ga ik niet hier neer zetten ivm herkenning. Pb mag wel evt
ik vind het prachtig, maar sommige tegels pakken makkelijk kalk aan. Heb je een prachtige grijze vloer, vol kalkplekken, zo zonde.
Idd blok achter de wc hebben we ook in dezelfde kleur als de vloer maar wel andere tegels. Ik ben er nog steeds blij mee