welke handdoeken blijven goed en vooral zacht!!??

Discussie in 'De lounge' gestart door fafje, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Ik keek in mn kast ...en jeetje:$ wat een lelijke harde handdoeken...
    Dat zijn van die dingen die je niet zo snel vernieuwd...althans ik..

Maar ik wil dus een hele nieuwe set aanschaffen...maar welke??:(

oke ik heb niet veel geld, dus geen bijenkorf handdoeken oid..
    Maar welke blijven nou echt mooi en zacht...en zeker als je GEEN droger hebt..en het dus van je wasverzachter moet hebben...

Zie bij Blokker vaak aanbiedingen...weet iemand hoe die zijn? of die van de Action oid??

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hema! 2 euro per stuk en zijn heerlijk zacht!

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb bij blokker gewerkt. die zijn kut. heel dun. geen bal waard. ja leuk voor erbij. meer niet

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik heb handdoeken van Laura Ashley en nog wat uit een beddengoed zaak. Meestal zijn dat duurdere handdoeken maar wel lekker dik.

Ik was ze wel altijd met wasverzachter, blijven ze lekker zacht van. Dan doe ik ze in de droger op de stand kastdroog zodat ze niet helemaal uitgedroogd zijn.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb een paar jaar geleden voor ons trouwen geld gekregen voor mooie, nieuwe handdoeken. Ik heb toen een heleboel handdoeken van Aquanova gekocht. Niet goedkoop, maar stukken beter dan de Hema o.i.d.
    Ze zijn al tig keer gewassen en in de droger geweest, maar ze blijven mooi, worden niet dun, geen ophaaltjes etc.
    Oh ja, en iets merkloos van de markt, die heb ik ook al jaren en zijn heel dik. Lekker vaag dus, want ik weet niet waar je ze bij kunt kopen. Heb ze ook nooit meer ergens gezien.

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik heb al 4 jaar handdoeken van de action.. Wij houden juist van harde handdoeken en we hebben ook geen droger dus ze hangen op het rekje.. Maar laatst had ik ze bij mijn moeder in de droger gedaan en kreg meteen gezeur van manlief dat ze te zacht waren.. Moet wel zeggen dat ik nu wel nieuwe wil hebben maar voor het geld wat je er bij action voor betaald kan dat ook wel

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat je ook eens zou kunnen proberen om in het vakje van je wasverzachter, behalve de wasverzachter een beetje azijn (natuur- of schoonmaakazijn) te doen. Azijn maakt de handdoeken ook zachter!
    (En nee, je ruikt er niks van!)

8. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb handoeken van de Hema. Ook toen ik nog geen droger had bevielen ze prima. Maar met droger is het wel een stuk beter.

En dat van die azijn is inderdaad een goede tip. Dat doe ik ook soms. Lekker heet wassen met een scheut azijn erbij.

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Die van de V&D bevallen me tot nu toe het best.
    Al moet ik zeggen dat ook die handdoeken niet al te zacht blijven als ik ze niet in de droger doe.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb roze handdoeken van de V&D en grijze van de Hema.
    De grijze van de hema zijn altijd een stuk zacht dan die van de v&d, terwijl die van de v&d juist duurder zijn.

11. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wij hebben ook handdoeken van de Hema, waar erop staat dat het hotel-kwaliteit is. Die zijn lekker dik en zacht. Maar die van mij gaan altijd in de droger, dus als ze ook zacht blijven aan de rek weet ik dus niet.;)

12. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    De donkere handdoeken van de hema verkleuren hier wel enigszins. De lichtere groene niet. Dus als je lang mooie handdoeken wilt zou ik niet te donkere handdoeken nemen.

13. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ook hier de Hotel van de HEMA
    Ik ben er erg tevreden over.

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik heb laatst bij de yisk heet het geloof ik hele mooie handdoeken voor maar 2,50 gehaald ze zijn echt van goede kwaliteit en ook na het wassen zijn ze zacht , ze zijn afgesprijsd normaal zijn ze veel duurder

15. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik heb handdoeken van de action en met wasverzachter vind ik persoonlijk dat ze wel lekker zacht blijven en ze blijven ook mooi van kleur en zijn niet duur

16. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

die grote handdoeken van de blokker die ze af en toe in de aanbieding hebben die zijn fijn. We hebben ze vorig jaar in paars en lila gekocht en zijn echt super. Heel groot, en blijven lekker zacht ook op mn wasrekje!

17. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij hebben handdoeken ooit een keer bij elkaar gespraard met zo een actie in een winkel.
    Maar ik moet dus echt geen zachte handdoeken hebben, lekker ruw zo heb ik ze het liefst.

18. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

wij hebben handdoeken van de SEQ, verkrijgbaar bij V&D. Betaal je wel iets meer (7,95 of 9,95) maar blijven erg mooi!

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Hier handdoeken van de Hema en van Walra, ik vind ze allebei prima. Ik doe ze wel altijd in de droger, dus weet niet hoe ze zijn als je ze gewoon aan het rekje droogt. Ze blijven mooi dik en ook de donkergrijze van de Hema blijven mooi van kleur.

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb lichtroze van de Hema, die was ik met wasvz en daarna in de droger.
    Maar nu na bijna 2 jaar en zoveel wasbeurten, zijn ze nog lichter rose geworden, maar nog wel zacht.
    Maar meestal was ik ze na 1x afdrogen ook meteen weer uit.
    Ik zou hierna een donkere kleur kiezen.

Deel Deze Pagina