Hoi meiden, hebben jullie misschien tips voor mij voor ons dochtertje? Ze is heel erg verkouden en heeft last van slijm. Het klinkt niet meer vast, maar ze slikt het steeds weer door. Als ze dan begint te huilen, schiet haar de snot/slijm in de keel, begint ze te kokhalzen en dan komt de hele maaginhoud mee! Zo zielig! Vanmorgen de arts al gebeld, hij zei dat dit inderdaad voor kan komen, sommige kinderen hebben dat, hoeven maar iets te kokhalzen en dat alles dan direct mee komt. Ik heb al een hoestdrank, maar hebben jullie nog tips voor mij? Stomen doen we ook al! Nu is namelijk alles er van vanmorgen alweer uit, gisteravond heeft ze 4x gespuugd en zondagnacht ook. Sorry, niet zo smakelijk onderwerp,maar hoop op tips. Zet 'm ook even in de Lounge, omdat ik zodoende veel mensen bereik! Zit er namelijk echt mee wat ik nog meer kan doen! Ze is zo slap!
is het geen kinkhoest? onze kinderen hebben kinkhoest gehad, ondanks inenting. als je naar de huisarts gaat heb je binnen 2 dagen uitslag. heb het zelf ook gehad zie dat je 29 weken zwanger bent. zou het even aan je huisarts vragen groet mams van 6
Mijn beide kids hebben dit altijd. Het lucht hun eigenlijk meer op. ja het is even balen en sneu maar het is wel weg . voor mij is het meestal een teken dat het eind van de verkoudheid in zicht is. Sorry veel heb je er ook niet aan
Tips om het te verhelpen heb ik niet, je weet waarschijnlijk al dat melk(producten) nog eens voor extra slijmproductie zorgen? Dus dat zou ik alvast weglaten.
heel vaak haar neusje spoelen met fysiologisch water hierdoor komt de snot uit haar neusje, let wel op gebruik geen neuspeertje om het snot uit de neus te zuigen waarom niet? hierdoor gaan de slijmvliezen in de neus nog meer irriteren en nog meer slijm aanmaken ik zou sowieso voor iedere maaltijd neusje spoelen en tussendoor ook nogmaals
Inderdaad melkproducten vermijden. Onze dochter heeft dit helaas ook als ze verkouden is. Is sneu, maar je kan er niet veel aan doen helaas.