Ze zal er vast en zeker een goede reden voor hebben. Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand! Maar ben ook zoooooo nieuwsgierig
Ik vraag me altijd af of mijn berichtje wel ontvangen is.. maar als jullie ook nog geen antwoord hebben.. dan zal het wel goed zijn en zullen we geduld moeten hebben
Ik ben ook nog steeds aan het wachten... Misschien ben ik gewoon verwend met de andere pendelaarsters die dezelfde dag nog reageerden maar ben wel heel benieuwd! Hoop idd dat er niks ernstigs is en dat ze ons niet al te lang in spanning laat
Ik wacht ook nog op een antwoord. Ze zal het wel druk hebben. Ik had natuurlijk gehoopt op een antwoord binnen 2 dagen maar we zijn nu een week verder... nu zal het antwoord niet meer lang op zich laten wachten toch?
Als iedereen nou gewoon rustig afwacht, blijft t voor de pendelaar ook leuk. De thuissituatie zal t wel niet toelaten
Niemand klaagt? We vroegen ons af of alles wel in orde is & of al iemand antwoord heeft gehad. We zijn al blij dat ze het (kosteloos + in hun eigen vrije tijd) willen doen. Neem de tijd meid xxxx
Ik ga er gewoon vanuit dat ze de tijd nodig heeft (om welke reden dan ook) om echt met aandacht te kunnen pendelen, zodat wij straks allemaal een pendel krijgen die zo'n groot mogelijke kans van slagen heeft! (En hoop natuurlijk ook dat alles goed gaat!)
Hey Meiden, Zoals jullie wel al gemerkt hebben ben ik een tijdje niet meer op ZP geweest. dus ook nog geen pendel kunnen doen voor jullie. de moment dat ik hier een berichtje zet dat jullie een pb kunnen sturen zijn voor mij altijd relatief rustige momenten maar zoals jullie wel kunnen voorstellen is een pendel niet op 123 gedaan en heb ik hiervoor toch even de tijd nodig. Jammer genoeg is die tijd soms wat beperkt aangezien ik zelf met een 3 maanden oude baby zit die toch ook mijn volledige aandacht vraagt. daar bovenop heb ik een man die ook af en toe eens mijn aandacht opeist, en zelfs vrienden en familie die ook af en toe een beetje van mijn tijd willen inpikken. men andere woorden het is me gewoon deze keer niet gelukt om voldoende tijd vrij te maken tussen de baby entertainen, de baby te verzorgen en eten te geven, af te kolven, de man, de familie en de vrienden. in elk geval, ik probeer zo snel mogelijk tijd vrij te maken. ter info ik zet hier ook altijd in dit topic wanneer al de aanvragen gedaan zijn. maw zolang deze mededeling hier niet staat wilt het zeggen dat er nog altijd aanvragen niet gedaan zijn dus dat het kan dat jou aanvraag nog in mijn to do lijstje staat groetjes
Ejtnelle Het is ook belangrijk dat je niet vergeet te genieten van je kleine. Ik lees het vanzelf wel als je tijd hebt gehad.