Ik ga de lijnen weer open zetten, en om iedereen een kans te geven zet ik de lijnen deze keer gedurende 24 uur open. Dus vanaf nu 29.01.2016 tot zaterdag ochtend 30.01.2016 8.00u zijn de lijnen open. nogmaals meiden. berichten buiten de tijd of met ontbrekende informatie worden verwijderd. groetjes,
Je hebt PB! Super bedankt alvast! Dat het eindelijk een keer gaat lukken. Ik vis altijd naast het net.
Ik heb gisteren je pendel mogen ontvangen die een positieve test voorspelde in februari. Je had gelijk! Had vanmorgen een positieve test in handen, NOD is pas 3 februari. Bedankt! Geslacht laat ik je ook nog weten x
Wat leuk saar! Ik heb nog niks ontvangen. Volgens mij heb ik op alle vragen antwoord gegeven en ik was ruim binnen de tijd. Mogelijk ben je druk, maar hoop niet dat er iets mis is gegaan.
@ladylola ik dacht hetzelfde haha! Als ik alles maar heb ingevuld 😬😋 afwachten maar! 😇
Je pendelde voor mij januari een positieve test, helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik kijk uit naar een volgende ronde. Bedankt alvast!
Helaas je pendelde voor mij februari zwanger van meisje helaas vanmorgen zijn mijn maanstonden doorgebroken 😕😪 Maar heel erg bedankt voor je snelle pendel reactie...
Ik ook niet, maar als je in dit topic terug kijkt geeft ze duidelijk aan dat ze hier meld als ze alles heeft gehad. Dat heeft ze nog niet gedaan dus betekent het dat ze niet klaar is. Ze werkt veel zag ik en vind dan maar eens tijd met een kleintje erbij