Ze heeft het indd ontzettend druk! Hoe dan ook pendelt ze alle aanvragen binnen de tijd etc. Vergeet niet dat pendelen alleen kan in een rustige omgeven en wanneer je zelf fit bent. Ze laat indd altijd weten wanneer ze iedereen gehad heeft
Mijn aanvraag van 29 januari is nog niet beantwoord.... Dus denk dat ze voor nu even geen pendels meer doet.
Hey meid, je pendelde voor mij in maart positieve test! Helaas vanochtend ongesteld geworden! Iig bedankt voor je pendel Xxx
Hoi, Voor mij pendelde je dat ik zwanger zou raken in februari. 1.5 week terug een positieve test in handen, dus eisprong/bevruchting was in februari en klopt dus Bedankt!
Hoi, je pendelde voor mij positieve test in Maart. Helaas! Heb een paar negatieve testen gehad en vanmorgen, bij 5 dagen overtijd, is de menstruatie doorgebroken. Bedankt in ieder geval voor je pendel!
Hi etjnelle, je pendelde voor mij maart en dat klopte, maar helaas is het een vroege miskraam geworden..💔 Toch bedankt! ☺️
Hallo, Ik heb al een hele Tijd terug op tijd een berichtje gestuurd voor een pendel. Helaas deze nooit ontvangen. Zou u als nog een pendel willen doen voor mij? Alvast bedankt & groetjes Charley
Hoe oud zijn jullie pendels? Hier nooit meer reactie gehad op mijn pendelverzoek eind januari. Wel jammer eigenlijk.
Ik ook niet Ladylola, Helaas! Heb wel alle gegevens gestuurd in pb. Voor alle andere pendels kom ik niet in aanmerking omdat ik nog geen "member" ben..