Ik ben nu na 8 maanden op 2 kilo na weer op mijn oude gewicht. Ik ben tijdens de zwangerschap niet meer gaan snoepen, juist bijna gestopt. En erna ook niet weer mee begonnen. Ik heb een tijdje aan aqua joggen gedaan, maar mee gestopt. Het enige wat ik echt veranderd heb is ipv suiker in de koffie zoetjes. En ik drink nogal wat koffie, dus dat is al een heel groot verschil. Wat bij mij ook werkt is op tijd rust nemen, zodra de kleine slaapt overdag, ook eventjes zelf een tukje doen of even op de bank hangen. Zodra ik dat doe op de dagen dat ik erg vermoeid raak, dan heb ik na die paar uurtjes weer lekker veel energie om met de kleine te spelen of even wat in het huishouden te doen.
hier was ik 12 kilo aangekomen van de zwangerschap afgelopen maandag gewogen en ik ben al 16 kilo kwijt ik heb het gemeld bij de ha en die wilde het even aankijken (geef gedeeltelijk fv aangevult door bv) en dat is ook schrikken als je inene zo hard afvalt normaal moest ik een moord doen voor een kilo eraf
Ik was na 1 week 12 kilo afgevallen. En tijdens de zwangerschap maar 4.5 kilo aangekomen. dus 7,5 kilo onder mijn eigen gewicht. Nu gaat het qua kilo's wat langzamer alleen aan me lichaam zie je het wel heel goed. Het zou me ook echt niks uit maken als ik wat dikker zou zijn gebleven. Heb er een prachtig mooie dochter voor gekregen die is het wel waard.
Ik was na 1 week al 10 kilo lichter! Stond er echt van te kijken, want ik was niet op dieeët verder.. Nu ben ik wel weer aan het opletten, en sport sinds vorige week weer 3x per week en ben nu 2 kilo kwijt. Mijn boven lichaam is weer helemaal de oude, alleen hangend vel aan mijn buik, maar dat ga ik weer trainen zodra ik mijn buikspieren weer kan doen.. Maar mijn benen, billen en heupen! verschrikkelijk daar ga ik nog een hele taak aan krijgen dat weer zoals voorheen te krijgen.