Ik zit eraan te denken een Puck a baby the bag aan te schaffen. Wil namelijk in de winter geen deken gebruiken omdat ik 'bang' ben dat ze daaronder gaat kruipen namelijk. Met 'The bag' wintervoering hoef je geen deken te gebruiken toch? Wat zijn verder je ervaringen ermee? Ik hoor ze graag! Wil voor de evt aanschaf de mmm dagen afwachten. Bedankt alvast
Hele fijne slaapzak. In een warm huis is hij voldoende. Hier gebruiken we hem s winters in combinatie met een deken.
Nou lees ik net dat door the bag het omdraaien van rug naar buik wordt bemoeilijkt. Ons meisje slaapt graag op haar buik en draait dan halverwege de nacht op haar buik. Is dat echt zo moeilijk met the bag? Anders kan ik me voorstellen dat, dat haar juist frustreert...
Heeft mijn dochter geen last van hoor , ik gebruik hem al vanaf 10 mnd , ze heeft geen last van draaien. Gewoon alleen een luier aan en ze slaapt altijd heerlijk in dat ding. Ik zeg kopen Liefs
Fijn ding. Hier van 3 mnd tot 2,5jr gebruikt. Vind alleen de mouwen wat kort. En hier kon ie ook gewoon draaien.
In de winter alleen een luier aan in the bag? Geen romper? Hoe zit die bij het nekje? Vond de piep altijd zo "strak" zitten vond dat altijd wel eng....
Ja , in de winter doe ik de dubbele zak en alleen een luiertje en ze heeft het altijd heerlijk warm. De hals is ruim genoeg, ik heb ook het bakerzakje gebruikt maar dat kan je niet vergelijken met de slaapzak. De zak ik bij de beentjes wel wat smaller maar dat zijn de kindjes zo gewend , en de zomerzak is ook heerlijk. Ik hoef geen andere meer . Liefs
Bedankt voor alle reacties... Ik vind 'm geweldig twijfel alleen nog over de warmte, niet dat die te koud zou zijn, maar juist te heet in de winter....? Mijn dochtertje heeft het altijd snel warm, dus dan twijfel ik of het wintergedeeltje niet te heet wordt voor haar....
Ik kan niet wachten tot we de winterzak er weer in kunnen stoppen... Voor ons de ideale manier om zoontje lekker te laten doorslapen. Ging een half jaar geleden dankzij deze slaapzak zonder problemen 'cold turkey' over van inbakeren naar slaapzak... Top!! En ook niet geheel vervelend: van mijn lieve moeder cadeau gekregen (maar het geld meer dan waard, dus zou het er zelf ook absoluut voor over hebben!!)
Heerlijke slaapzak! Geen deken of laken in bed maar de bag met evt pyjama eronder als fleece nog te warm is. Heb er inmiddels twee tegen elkaar in, één aan en één in de was, en is een van mijn beste aanschaffen! Meneer hier vertikt het idd wel om te draaien. Kan het wel maar vindt er niets aan ofzo. Geen idee of de bag daaraan heeft bijgedragen. Fysio zegt van niet.
Heb eigenlijk ook een vraagje over de bag. Hij is geschikt voor baby's van aantal maanden tot ongerveer 2,5 jaar..... maar hoe zit het dan met de lengte van de mouwen??
Die is kort. Zeker van het herfst stuk. En hier overigens gewoon een pyjama aan in het ding. En ook nog een laken en deken erover. Maat ik heb dan ook een koukleum!
Ik lees even mee, twijfel ook ivm de prijs, maar de mama mazzel dagen komen binnenkort Ik zag dat er ook soort wantjes aan zitten, is dat wat? Dochter heeft altijd hele koude handjes als ze uit bed komt. Maar ze speelt wel eerst met haar knuffeltjes voordat ze in slaap valt, zijn de wantjes dan wel handig of kun je ze makkelijk aan doen als ze al slaapt?
Tip; volgende week zijn de mama mazzel dagen bij prenatal en is er 20% korting op slaapzakken, dat scheelt dus 20 euro