nou precies dat vind ik ook.... ik bel gewoon een vk praktijk op... als is het alleen maar voor informatie erover...dan kan ik dat tenminste tegen de arts zeggen toch!!! ik hoop dat ik morgen weer wat wijzer wordt! kus caroline
Bah wat een gedoe he! Hoop dat je moegen meer duidelijkheid krijgt. Een bloedtest kan zeker weten! Mijn schoonzus moest ze laten doen na elke IVF poging, omdat in bloed sneller een zwangerschap gemeten kan worden dan in urine. Gr. Sandra
Hey Caroline, Ik weet (net als een aantal anderen van dit forum) zeker dat HCG met een bloedtest kan worden aangetoond. Een collega wist namelijk zeker dat ze zwanger was (misselijk, niet ongi etc.), maar alle urine testen gaven 'niet zwanger' aan! Pas na drie maanden is toen met een bloedtest inderdaad aangetoond dat ze zwanger was. Hou voet bij stuk, laat je niet afschepen door je arts! Veel succes! Liefs, DAGDAG
ja ik weet ook zeker dat het MOET kunnen!!! een vriendin van mij heeft zelf ook ivf behandeling gehad en moest ook telkens bloed prikken... dan is zo'n arts niet echt professioneel lijkt me... zij zegt ook dat een urinetest voldoende moet zijn... bah wat haat ik dit zeg die onzekerheid... kus caroline
Hey Caroline, Wat vervelend. Ik heb het vorige maand ook gehad. Mijn huisarts zei dat ik moest afwachten. En een negatieve test, betekent niet dat je niet zwanger bent. Die opmerking geeft je valse hoop. Ik was ruim 6 weken overtijd. Ik moest een echo laten maken om te kijken of er een cyste was (hoe schrijf je dat) dat bleek niet het geval en de dag na de echo werd in ongi. Nu was ik weer overtijd. Na een week een test gedaan en negatief. Na 5 weken overtijd wou ik een afspraak maken bij de huisarts toen mijn man zei: doe nou eerst nog maar eens zo'n test. Gelukkig was deze positief. Misschien sla je een maand over. Laat ons maar weten hoe het afgelopen is. Ben benieuwd! Mariska
huisartsen kunnen zo lomp zijn af en toe. ik ben blij dat ik er nu een heb die geinteresseerd is hoe het met me gaat, en niet moeilijk doet. hij komt gelukkig zelf met voorstellen.