Terug van de gyn: een kleine domper

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wup, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hoi dames,

Vandaag moest ik weer naar de gyn voor bloeduitslagen. Vorige keer waren het FSH en LH hormoon te hoog, deze keer waren ze goed.

Ik dacht dat wel een goed teken was, maar dat viel een beetje tegen. De gyn dacht eerst dat ik helemaal geen eisprong zou hebben, gezien de cystes op mijn eierstokken. Maar nu twijfelt hij daar toch aan. De volgende cyclus moet ik vanaf dag 10 om de dag voor een echo om te kijken of er een eitje groeit.
    Omdat ik wel gewoon menstrueer, al is het onregelmatig dacht hij dat er waarschijnlijk toch wel een ei was.

Daarna zei hij dat het beter was om geen ei te hebben dan om wel een ei te hebben. Daar schrok ik wel een beetje van.
    Als er toch een ei is moet ik wachten tot we het twee jaar (!) geprobeerd hebben voordat ze verder iets gaan doen.

De laatste tijd was ik heel relaxed onder het hele gebeuren, vandaag is de stress weer behoorlijk toegeslagen!

Ik ben een beetje bang voor wat de tijd zal gaan leren.....

Het is alweer een heel verhaal geworden, maar ik moest het even kwijt!

Liefs,
    Wup

2. Niet meer actief

jee meid
    kan me voorstellen dat het een domper is
    ik wil je veel succes wensen
    en idd misschien beter om geen ei te hebben als ze je dan wel verder helpen
    sterkte meid

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

jeetje, meid, idd geen leuk nieuws! Is je partner ook al onderzocht? Je hebt dan misschien wel een ei, maar misschien is er een andere reden dat het nog niet gelukt is? Als je geen ei hebt, dan kunnen ze je idd hormonen geven om dat te verhelpen.... succes hoor!

4. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi meid

Dit is zeker een domper. :(

Heel veel succes, ga voor je duimen dat alles goed komt.

Liefs wolly

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Sterkte meid, hou vol ik duim voor je!

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Met mijn mannetje is alles in orde: hij produceerde zelfs 600% teveel zaad...dus daar zal het niet aan liggen.

De gyn zei dat vrouwen die geen eisprong hebben doorgaans 3 mnd niet ongesteld worden, dat heeft me wel een beetje ongerust gemaakt...

Deel Deze Pagina