Ik verlies nu al 4 dagen roze-bruin slijm, het lijkt er op dat ik ongesteld moet gaan worden maar het zet maar niet door, iemand ervaring mee? Het is begonnen op dag 24 en ik zit nu op dag 27. Alvast bedankt!
Heb ik de laatste paar maanden ook ineens. Eerst een paar dagen bruin/roze en dan pas écht ongesteld. Maar mijn cyclus doet zowieso een beetje raar (lang/tussentijds bloedverlies) dus eigenlijk heb je helemaal niks aan me...
Hier altijd zo'n 2 a 3 dagen voor het echt doorbreekt roze verlies (beetje bruin soms). Houdt voor mij dus altijd weinig goeds in....
Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga er sowieso niet vanuit dat ik zwanger kan zijn, omdat mijn temp niet omhoog is gegaan. Ik hoop dat het een deze dagen door gaat zetten... Dan heb ik in ieder geval een beetje een normale lengte cyclus gehad, nu die eisprong nog! Natasja en Vruchtje, hoeveel dagen van te voren hadden jullie er last van?
Hoe lang was jou cyclus gemiddeld, was het dan ook wel ooit dat je heel kort na je eisprong daar al last van had?
@ Natasja: Is er in dat geval geen gevaar voor een eventueel vruchtje? Toen jij zwanger bleek te zijn had jij dit toen ook?
Nope de enige keer in 2 jaar dat ik geen bruinverlies had (nee, dat is niet waar, heb het 1 keer eerder gehad was toen niet zwanger) De ene keer dat ik wel een posi test maar ongi werd, had ik wel bruinverlies.
Dank je wel voor je antwoorden! Vorige ronde had ik het ook al (toen maar 2 dagen) maar het zal wel iets zijn dat er bij hoort. Ik hoop dat het verder geen kwaad kan en een zwangerschap niet in de weg staat.
Ik heb het ook altijd gehad hoor... Beginnend met bruinige afscheiding... dan rood... en dan zette het door... Hoort er gewoon bij...
ik heb de laatste dagen last van bruin slijmverlies. Mijn kunnen het niet zijn want die zijn al voorbij. Wat zou het kunnen zijn?
Klopt is restje ongi nog... Het kan zelfs nog wel gebeuren dat het stopt en dat je het na een paar dagen zo nog eens krijgt... Ook restant van de menstruatie dan... Niets om je zorgen over te maken en de dag dat je echt helderrood bloed bent verloren en dat het ook echt doorzette is gewoon je eerste cyclusdag...
ik had het vorige cyclus 2 weken na m'n ongi, een week voor m'n ei...ik ga er maar vanuit dat dat het laatste restje was van het ontpillen en dat ik pilvrij ben. Heb het deze cyclus ook niet gehad en het voor m'n ongi eigenlijk ook nooit. Breekt bij mij altijd redelijk snel door (in de loop van de dag).