Hoi meiden, Bij m'n eerste zwangerschap had ik een week voor m'n NOD hele erge vermoeidheidsverschijnselen.. Als ik me gedoucht had, lag ik alweer in bed. Een teken van m'n zwangerschap. Elke maand 'loop' ik weer hoopvol richting m'n NOD, terwijl ik ook maar niet één kwaaltje heb! Ergens diep in mij voel ik dan gewoon dat het niet 'raak' is. Zoals nu zit ik een week voor m'n NOD, maar heb echt nergens last van; niet moe, misselijk, zere borsten... Ik weet, niet iedere zwangerschap is het zelfde maar, toch... Hoe is dit bij jullie?
Ik heb juist elke maand dezelfde klachten, pijnlijke borsten en hoofdpijn voor nod.. Steeds als ik dat weer krijg, dan weet ik dat t weer niet gelukt is Heel vervelend, ookal weet ik dat t ook zwangerschapssymtomen kunnen zijn...
Tja... voor mij is dit mijn eerste zwangerschap, dus ik kan nog weinig zeggen over terugkomende symptomen bij een tweede zwangerschap. Maar om je een beetje moed in te praten: ik krijg tegen mijn NOD altijd last van mijn rug en borsten en krampen. Maar hier had ik ook last van toen ik zwanger bleek; voor mij was eigenlijk het enige verschil dat NOD uitbleef en ik eindelijk met een positieve test in handen stond. Een beetje cliché, maar gewoon nog even afwachten dus. Al is het nog zo moeilijk. Hopelijk is het gewoon raak.
Ik ben 1 dag overlijd en heb ook nergens last van, normaal loop ik moe en zere benen en zere rug, nu niks of toch heb enkel beetje zeer aan de onderug en mijn vagina zelf. Aan de vagina heb ik nooit pijn gehad dus dit vind ik wat vreemd. Hopelijk wil dit goed nieuws betekenen.
Ik voel elke maand wel wat... Bij mijn zwangerschappen had ik nergens last van. Alleen het idee dat ik te vroeg ongesteld moest worden en tegen NOD ging dat gevoel weg.
Bij de 1e zwangerschap wel klachtjes, duidelijk de innesteling gevoeld en gezwollen borsten. 2e zwangerschap...niks! Ik was 6dg overtijd maar was overtuigd van een laat ei en wist al dat ik later ongesteld zou worden. Die dag vreselijke ongikrampen dus dacht echt ik word ongesteld! Maar opeens zag ik toch weer mijn gezwollen borsten...toen toch maar naar kv om testjes en ja hoor...zwanger. Niks gevoeld tot die dag van testen...