..... Hallo Allemaal, Voor de oude, trouwe forummeiden ben ik geen onbekende, maar ik zeg tegen iedereen nu: Hallo Ik ben na een half jaar niet meer op het forum te zijn geweest weer terug. Heb hier altijd erg veel steun, gezelligheid gekend en veel kunnen delen. Ik hoop natuurlijk dat jullie wens snel waarheid kan en mag worden en voor de oude bekenden die inmiddels zwanger zijn of al mama zijn geworden ben ik blij dat hun wens waarheid heeft mogen worden. Zoals ik al schreef ben ik een half jaar niet aktief meer bezig geweest met het zwanger worden, maar dat heeft nog geen baat gehad. Vaak hoor je als je er psychisch niet zo mee bezig bent dat het wel komt, in mijn geval dus nog niet. Lichamelijk ook ff wat tegenslag gehad (daarom ook niet met de Clomid begonnen ...zoals afgesproken was in April 07 na het HSG wat goed was) Begin sept heb ik een operatie ondergaan (op een ander vlak), en was het plan om zodra m'n menstruatie op gang kwam met de Clomid te gaan beginnen.....maar sinds die tijd is er "iets" met m'n cyclus. M'n menstruatie is -tot op de dag van vandaag- niet gekomen en ik zit nu op dag 42, terwijl 't normaal ongeveer 25 A 26 dg was! Wat de reden is van niet ongesteld worden is...weet ik niet, want het is me nog nooit overkomen. Cyclus overgeslagen? Door de narcose? Iets anders? Vanmorgen ZH/gyn gebeld en volgende wk donderdag 18 okt heb ik een afspr staan nu voor een inwendige echo om te kijken hoe of wat. Wilde dit even met jullie delen. Ohja ik heb een zwangerschapstest gedaan (vorige week maandag) en deze was negatief. Veel liefs van een teruggekeerde Mirre
Mirre welkom terug ! ik dacht al waar zit je ..... ! na mijn operatie is mijn menstruatie ook 2 weken weggebleven en dat kwam inderdaad door de narcose ! nogmaals welkom terug en ik hoop dat jullie dromen uitkomen ! Gr Ing
Hoi Robing dank je voor je berichtje! Oh dus toch dat door narcose de menstruatie verlaat "kan" zijn, misschien heb ik wel een hele late eisprong gehad!? Narcose en daarna ruim 4dg morfine-achtige pijnstillers na operatie. Heb gevr aan zowel chirurg als gyn of het daardoor kan komen, maar beiden reageerde heel "vaag" en gaven niet echt een concreet antwoord. Ff afwachten dus. Hoe gaat het nu met jou? Ik zal de komende tijd veel moeten bijlezen hier op het forum ...alles zal niet lukken, maar ik doe m'n best...hihi
denk echt dat het met de narcose te maken heeft. ik hou mijn ontwikkelingen in mijn eigen topic bij als je zin en tijd hebt kun je die lezen, het is een lang verhaal, maar ik ben positief ingesteld en heb goede hoop ! gr Ing
Dank je wel meis. Heb gezien wat jij/jullie allemaal meegemaakt hebben afgelopen tijd en dat is niet niks. Pff heb er ff niet de juiste woorden voor. Hoop dat het nu een beetje met je gaat. Liefs Mirre
hoi meid ja het gaat hier met ups en downs tis niet niks om na maanden ploeteren zh in en uit uiteindelijk toch zo afloopt... maar goed het leven gaat door en ook omdat we nog onze meid hebben die sleept ons er wel doorheen en over een paar dagen lekker op vakantie even bijkomen van alles en nu maar hopen dat het ons nog een keer gegund word om zwanger te raken en dat het dan wel tot het eind goed mag blijven gaan maar makkelijk is het niet en denk ik dat het nooit meer zal worden maar ben blij met de steun van iedereen hier jullie helpen me er wel doorheen
Hey Mirre, welkom terug meis. Jammer te lezen dat jullie nog niet verblijd zijn met een zwangerschap. Ik moest laatst nog aan je denken. Liefs Natas
welkom terug mirre, jammer dat je nog niet zwanger bent. ik hoop voor je dat je ongi snel komt en je dan weer verder kunt.
Hoi Mirre, Welkom terug. Hopen dat je snel ongesteld wordt en met een zwangerschap als gevolg. Dikke kus, Elvira
hoi Mirre Het kan inderdaad komen door de ingreep dat je nog niet ongesteld geworden bent.Het is toch een \'aanslag\' op je lichaam.Denk dat je een cyclus hebt overgeslagen.
Hey Mirre ..welcome back meid ..hoop dat er snel duidelijkheid gaat komen voor je ..ik duim voor een mooie baby voor de toekomst xxx asjuh
Hoi Mirre, Goed om weer eens wat van je te lezen! Hoop dat je bent opgeknapt van je operatie! Wens je succes als je naar de gyn moet en hoop dat je gauw duidelijkheid mag krijgen wat er aan de hand is. Ga je weer naar Voorburg? lieve groeten je naamgenoot
Lieverds! Fijn dat jullie me nog kennen en dank voor de lieve berichtjes! Nog steeds is m'n menstruatie niet gekomen en heb vanmorgen een 2e zw.test gedaan (wederom negatief) dus het blijft afwachten. Geloof niet dat ik zwanger kan zijn, maar eerder dat het idd komt door de operatie of misschien ben ik toch net voor de operatie wel zwanger geweest en is het misgegaan en is m'n lichaam iets in de war. Het blijft speculeren, maar daar heb ik niet veel aan...we wachten af. Met een week weet ik meer ......I hope. Heb wel zoiets zo langzamerhand van sla heel dat stuk Clomid....evt IUI maar over en begin maar gelijk met IVF (evt) Wat denken jullie? Is die kans aanwezig /espreekbaar met de gyn als je al dik 2 jr bezig bent, maar wel een man heeft die goed zaad heeft. IUI wordt toch meestal gebruikt als zaad van mindere kwaliteit is of minder beweegbaar? En dat is op ons niet van toepassing. Ik krijg zo langzamerhand echt het idee dat het aan mij ligt Kus Mirre Ohja Mirjam ja weer in Voorburg! Dr Chamorro ...is naar Delft gegaan...ik wilde bij haar blijven, maar ze vinden het verstandiger/beter als ik in voorburg blij omdat daar de kinderwens/IVF poli is. Dus krijg een andere arts.
he Mirre denk dat het zeker bespreekbaar is met je gyn. wij zouden na alle onderzoeken ook aan de IVF gaan voordat ik borstkanker kreeg het enige onderzoek wat ik nog moest ondergaan was een HSG onderzoek, alle andere onderzoeken waren gebeurt en ook mijn lieve aanstaande had goed zaad ! zeker geen rare gedachte je moet het wel zelf vragen / voorstellen denk ik ! had je alle andere onderzoeken al gehad ? Ik zit bij het LUMC in Leiden en zouden circa begin 2008 aan de IVF overgaan dat zou dan iets meer dan twee jaar zijn....... dus echt niet gek... suc6 ! gr Ing
Ik zou voor IUI gaan, juist dan heb je een goede kans van slagen. IVF is zoveel zwaarder. Mijn vriendin en man waren beide in orde, maar hebben na 2 jaar ook IUI gedaan. Ik ook, en zie banner!
Natas, Super hoor meid wel verdiend na al die tijd! Gelukkig dat de IUI goed gegaan is. Gaat alles goed met je? Denk dat we gewoon nog eens moeten bespreken in het ZH wat de mogelijkheden zijn etc. ...ik weet dat ik me er niet door moet laten leiden, maar m'n leeftijd ...bijna 35...zit wel in m'n achterhoofd en daardoor tikt het klokje flink. Zijn er eigenlijk percentrages bekend van slagingskans met IUI en IVF etc..., want ook daar weet ik nix van af. Liefs Mirre
Dank je! gaat goed hoor! Ja ivf slagings kans is hoger, dat is gewoon zo, maar als alles verder goed is, gaat de dok waarschijnlijk dit toch voorstellen. Maar idd, spreek het goed door, lees over beide behandelingen info. Het gaat jullie lukken, ik weet het zeker!