duidelijke eisprong na HSG

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    zoals jullie misschien gelezen hebben, heb ik een week geleden een HSG gehad. Ik heb vandaag mijn eisprong, dat dacht ik al, omdat het meestal dag 14 of 15 is. Nu is het denk ik wel duidelijk geworden na vandaag. Ik was aan het werk en voelde het eitje gewoon springen. :confused: Dit heb ik nog niet eerder zo gehad, het was net of ie gespannen stond en afgevuurd werd :) Het duurde maar 3 seconden ofzo. Zou dit met de HSG te maken kunnen hebben? dat ie beter springt ofzo, of dat je het gewoon beter voelt? Beetje rare vraag misschien, :oops: maar ben gewoon benieuwd. Misschien werpt het zijn vruchten af. :D Ik hoorde dat de eerste 3 maanden veel kans maken na een HSG, dus vind het wel spannend. Het is net of ik weer voor de 1e ronde begin. :)
    Alvast bedankt voor de reactie. ;)
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hoi Wies,
    Ik kan me zo voorstellen dat je er meer op hebt gelet door die HSG.
    Ikzelf heb geen HSG gehad en voel mijn ei nooit. Heb geen flauw idee dus. Het kan wel heel goed hoor, dat je hem hebt gevoeld, ook zonder HSG.
    Ik zou zeggen: handig toch! Nou weet je het zeker. Het zou mooi zijn als je hem blijft voelen.
    Succes verder!
    Elmo
     
  3. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dank je elmo, maar het was toch loos alarm. Mijn temp is nog steeds niet gestegen, dus heb mijn ei nog niet gehad. Ik hoorde van andere meiden dat je cyclus na de hsg langer duurt. Ik hoop maar dat ie deze week komt. Hoe komt het dat jij dat niet hebt gehad voordat je met ivf begon? Ik dacht dat ze dat onderzoek bij iedereen deden voordat je aan inseminatie begint. Hoe gaat het verder met je zwangerschap?
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hoi Wies,

    Jammer dat het loos alarm was..maar....je hebt dus nog een ieniemienie kansje deze maand ;)
    Aan mij hebben ze bijna niks onderzocht...alleen een korte cyclusanalyse.
    De kans spontaan zwanger te raken is bij ons niet eens in procenten aan te geven...zo slecht is het zaad. We zijn zonder een jaar te proberen meteen op de wachtlijst gezet voor ICSI (kan je nagaan). Mijn man is geopereerd en naar aanleiding daarvan is er een semenanalyse gedaan...dit bleek dus erg slecht en hup de MMM in. Mijn spiraaltje is er toen ook pas uitgegaan.
    Mijn cyclus leek goed dus hup aan de ICSI. Nou, ik mankeer dus ook niet zo heel veel (gezien mijn banner ;)).
    Het gaat hier verder hartstikke goed meid, lief dat je het vraagt!
    Ik wens jullie stuk voor stuk zo'n prachtig geschenk.
    Ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid hebben en een behandelplan kunnen gaan opstellen.

    Liefs Elmo
     
  5. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik heb het ook gehad dat ik de eerste cyclus na de HSG mn ei voelde. daarna voelde ik em nooit meer dat wel.
    Maar vond het wel frappant dat ik em toen voelde
     

Deel Deze Pagina