Alleen reizen met kindje(trein)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door toetie83, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Hallo
    Zoals jullie al uit de tekst kunnen halen,wil ik graag met mijn zoontje gaan reizen naar Belgie.
    Mijn vriendin woont daar en ik mis haar zo en andersom. :(

    Nu wou ik met de trein erheen ze zei dat het 3,4 uur rijden is?
    Dan moest ik naar Maastricht reizen en daar stoppen,dan pikt zei me daar op met de auto.Vervolgens wouden we PLOPSALAND BEZOEKEN. :p
    andere dag tuurlijk.

    IK weet niet hoe ik dat moet doen maar ik wil het ow zo graag,met hem ze heeft hem nog nooit gezien.( is nu zelf in verwachting)

    - Ik heb een grote reiskoffer (echte koffer)
    -grote reistas(van papa) grote weekend tas met wielen)
    -verder een buggy(tuurlijk)

    Tis behoorlijk lang reizen eigenlijk met de kleine,

    Ik mag ook niet zwaar tillen nu in mijn zwangerschap,dus moet wel tassen met wielen hebben.

    Ennnnnn mocht ik gaan dan is 3 dagen wel genoeg te blijven tog we reizen al een hele middag,ik ga er super vroeg heen.

    10:45= trein erheen
    15:00= ofzo komen we aan in Maastricht.

    best lang he :( baal ik van.)
    Maar opzich is 4 uren lang maar hij kan er tog in slaap vallen(denk het niet)en ff lopen.

    -wie weet wat ik kan doen
    -heeft het meegemaakt kindje mee in trein voor lange tijden
    -Ik wil echt alles horen slechte ervaringen en goede natuurlijk

    Alles is welkom.

    Ik ben nu goed aan het informeren of het wel kan enz.

    groetjes loesmari

    Dacht zelfs aan 1e klas te gaan doen prijzig maar dan heb ik echt even rust met hem.
    Kan hij rustig in slaap vallen,spelen
    maar dan denk ik gelijk weer aan die 4 uur reizen is weer t eduur voor of niet?pfffffffffffff

    HELP HELP HELP
     
  2. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hoe oud is je zoontje?
    Ik reis altijd met de trein, ook met 2 kids.
    Het is goed te doen hoor, en er zijn altijd wel mensen die je willen helpen.
     
  3. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hij is nu 2 jaar en 10 mnd Oktober wordt hij 2 jaar.

    Hij is alleen behoorlijk verschillen voor t slapen gaan heeft hij vaak de neiging eerst te gaan huilen dat kan best irriterend zijn.
    Verder valt hij in slaap of hij blijft de hele tijd vervelend doen.

    Maar eigenlijk heb ik dat wel over want ik zal hem dan moeten wiegen of wat dan ook.

    Waar moet ik de buggy laten neem een 3 wieler mee daar zit hij veel comfortabeler in.

    Hoe doe jij dat altijd? inklappen?
    en wat neem je allemaal mee
    wat voor tassen enz

    gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap lopen we nou gelijk offf........!
     
  4. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik nam meestal mijn Quinny mee en daar liet ik de kleine gewoon in, ik ging meestal in zo'n opening zitten zeg maar, waar je instapt.
    Ik probeer altijd zo min mogelijk mee te nemen, iig verzorgingstas en een tas die onder de wagen paste.
    Nu zijn mijn meiden bijna 6 en bijna 4 jaar, neem ik altijd 1 paraplu buggy mee, die klap ik in leg ik bovenop de bagageplaats neer en ga ik zitten tussen alle mensen hihi
    En dan heb ik mijn trolley bij me, zo;n rijdend ding.
    Mijn meiden zijn gangmakers, dus als ze ruzie hebben gillen ze de hele boel bij elkaar, maar ik negeer altijd de mensen om me heen :p

    Dankje!
    Ik ben uitgeteld voor 23 maart :D
     
  5. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    owkay zal ik ook moetend oen hahaah

    ik moet ook echt alleen belangrijke dingen meenemen.
    we hebben ook zo'n kleine trolly zou ik daar wat kleertjes(pyama ondergoed enz of in zijn luiertas genoeg meenemen.

    Verder is hij wat ouder dus eet mee enz das weer minder gesjouw gelukkig.

    Ik denk dat ik er al uit ben,jij hebt me al flink geholpen hahahaha,das altijd wat je nodig hebt he als je advies wilt hebben kort maar duidelijke advies waar ej echt wat mee hebt.
    hahaha :p

    bedankt ik twijfel u voor geen meter.
    Dan zal ik in het gang padje gaan zitten,en mocht t nog vrij zijn neem ik de 2 pers plek vlk bij de deur ingang copé.
    dan heb ik alleen mensen voor mij of achter mij.hahaha.
    noui thnx

    ik zal nu ff kijken welke datum ik kan gaan prikken.

    doei doei .

    Ik wacht nog op andere adviezen misschien komen er meer aan je weet maar nooit.

    Altijd welkom.

    liefs loesmari

    ik ben 25 Maart uitgerekend,(een schatting nog ,dinsdag weer een echo dat wordt dan een termijn echo de eerste x was de kleine nog te klein.
    Hopelijk kunnen we nu het hartje horen enz.

    doei doe prettige avond verder
     
  6. Femmetje

    Femmetje Bekend lid

    24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Ons zoontje was nog net geen 2 jaar toen wij ook met de trein een reis van 2,5 moesten maken. In de trein heb je toch bij die stoelen ook altijd een uitklaptafeltje, ik had kleurtjes en papier en wat duplo spulletjes bij voor hem om zich te vermaken. Een hele beleving vond hij het hij had nog wel 2 uur willen blijven zitten. (terwijl hij normaal alles snel beu is en nooit lang ergens mee kan spelen ofzo) Je vraagt je af of 1e klas reizen duur is en je weet niet hoe lang het precies reizen is, waarom kijk je niet op de reisplanner van ns.nl dan krijg je heel je route uitgestippeld incl. of en wanneer en waar je moet overstappen, tijden, prijzen etc.
     
  7. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Klopt heb ik gedaan bij de ns site gekeken

    daar staat overstap utrecht centraal ofzo.
    terwijl er onderin staat van overige tussenstop.
    Maar dan moet ej dus wel stoppen neem ik aan dat het een stoiptrein is dan kan ik begrijpen dat het dan zolang duurt.

    En de 1e klas is wel 61 euro enkel als het goed is en anders 2e klas 36 euro,scheelt wel wat in prijs.

    Maar ik zal het eens heel goed uitkienen allemaal.

    En dat van de duplo's en boekjes me evoor kleuren ga ik zeker doen niet eens aan gedacht (oeps) zie je maar weer.

    ik zal een lijstje maken hahah,
    ik met mijn vergeet achtig heid de laatste tijd niet normaal.

    trusten doei doei
     

Deel Deze Pagina