Ik sta op de kop van de kriebels!!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lies123, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies123

Lies123 Lid

21 okt 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Tsonge wat is mijn kinderwens groot! Altijd al geweten dat ik (27 jaar) kinderen wil; dagdromen in de vorm: 'Als we (later) kinderen hebben', deed ik regelmatig. Een word bestandje met namen was ook al lange tijd present op m'n laptop..hi! Deze zomer zijn we dan serieus begonnen met: 'klussen voor een baby'. M'n grootste angst: onvruchtbaar zijn...m'n menstruatie bleef soms uit of was nauwelijks aanwezig...zonder zwanger te zijn. Wat een twijfels en onzekerheid; terwijl ik normaal gesproken geen piekeraar of twijfelkont ben! Ik zal toch niet in de overgang zijn?! hi, van alles ging door me heen. Nu 3 maanden later deed ik afgelopen maandag een test, na een paar negatieve testen in de dagen ervoor (extra gevoelige testen). Ik zag het al: geen 2e streepje... Een half uur later wederom in de badkamer en terwijl ik onder de douche wilde springen wierp ik nog een blik op de test en tot m'n verbazing!! Een licht streepje! 'Het zal toch niet echt!?' Bij de huisarts eenzelfde streepje; we mochten voorzichtig blij zijn en moesten vrijdag (vandaag) weer testen voor de zekerheid. Nou je raad het al: iedere dag een test gedaan en het streepje bleef en werd duidelijker!! Ik sta de hele week al op de kop van de kriebels; oh wat ben ik blij!! Ik doe haast geen oog dicht van opwinding en m'n gedachten zijn niet te stoppen! M'n vriend wordt soms gek van me, heel begrijpelijk!! Ik heb me vadaag aangemeld bij een verloskundigenpraktijk en zondag gaan we onze ouders en broers verrassen met het nog prille, maar geweldige nieuws! (Ik kan niet wachten!) Wat doe ik toch maf!

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

gefeliciteerd hoor!!!:)

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Gefeliciteerd!

Ik word al helemaal blij als ik jouw berichtje lees.
    Welkom in de wereld van de hormonen.;)

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Gefeliciteerd en welkom op ZP!

5. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    gefeliciteerd en geniet er lekker nog van. voor je het weet is het zover al dat de kleine komt.
    niet teveel piekeren maar genieten!!
    veel plezier ook met vertellen

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D

7. Lies123