Hallo! Ik ben nu 8,5 jaar samen met m'n man, bijna 4 jaar getrouwd. We hebben op 19 oktober 2010 samen een dochter gekregen en we hebben bijna twee maanden geleden besloten dat we gaan proberen een broertje of zusje voor haar te maken. Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden dus we beginnen nu vol goede moed aan de 3e ronde. Eerste kindje was in ronde 2 al raak en naïef als ik ben ging ik er bijna vanuit dat dat deze keer ook zo zou zijn Vind het leuk om jullie ervaringen te lezen daarom heb ik me ook aangemeld. Liefs!
Hallo,, en Welkom! Hier een beetje in het zelfde schuitje, Me man en ik hebben in feb 2011 een dochtertje gekregen en hebben nu ook 3 maanden geleden besloten om een broertje of zusje te proberen te maken voor haar. Ik was bij de eerste alleen meteen de eerste maand zwanger en ging er nu ook vanuit dat lekker vol zou gaan, Nu zitten we in onze 3 poging.. Donderdag had ik ongesteld moeten worden maar niks tot vandaag aan toe, heb donderdag getest negatief Durf nu dus niet meer te testen al heb ik nog steeds kwaaltjes..
Nou ze zeggen dat er twee dagen na je negatieve test al meer hcg in je urine zou moeten zitten, als je zwanger bent natuurlijk. Ik zou gewoon nog een test doen. Heb je een regelmatige cyclus?
Gister toch ongesteld geworden, dus nu op naar ronde 4! Cyclus zijn nog niet helemaal geweldig, 35, 33, 39, hoop dat we snel zwanger mogen zijn!
Nou toch fijn dat het dan maar lekker door heeft gezet, ben je d'r ook weer eerder vanaf zodat je het volgende eitje kan afwachten En vol goede moed er weer tegenaan he haha, we can do it!