Eisprong al geweest? (Symptomen en ovualtietest)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleurtjeee28, 10 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Ik weet dat jullie dat niet kunnen zeggen met t zekerheid natuurlijk (ow wat zou dat fijn zijn haha) maar wat denken jullie uitgaande van mijn testen en symptomen?

Ik had afgelopen vrijdag in de ochtend (2de plas) een knaller van een ovulatie test, donkerder dan controle streep.
    In de middag was die al terug gelopen, gisteren was die net zoals vrijdagmiddag en vanmorgen met 2de plas was die bijna wit.

Nu heb ik vandaag al de hele dag last van krampen alsof ik ongesteld wordt en zag net in mijn slipje veel witte plakkerige afscheiding met veel waterige afscheiding en echt niet rekbaar, baarmoedermond voelde hard en gesloten..

Vrijdag met de knaltest had ik deze klachten:
    Veel waterige afscheiding, beetje eiwitachtig en licht rekbaar.
    Baarmoedermond zacht en voelt opener.
    Lage rugpijn.
    Onzuivere huid, meer puistjes.
    Gevoelige tepels.
    Avond paar steken maar niet heel erg en wat weeïg gevoel in onderbuik met uitstraling naar linker bovenbeen.
    Nacht naar zaterdag paar ergere vervelende scherpe steken in onderbuik.

Zaterdag:
    Waterige afscheiding.
    Rare constante steek vanuit linker lies naar bovenbeen en af en toe een felle scherpe steek.
    Baarmoedermond voelt hard, laag en gesloten.

Avond:
    Krampen/samenknijpd gevoel in onderbuik.
    Krampachtig gevoel in bilspieren (viel mij op want had dit vorige cyclus ook).
    Niet lekker voelen in m'n buik, soort vage misselijkheid.
    Snel geïrriteerd.

Ik dacht zelf dat gisteren mijn eisprong geweest zou zijn..
    Maar omdat ik vandaag weer die vage klachten heb ga ik twijfelen.. Vandaar dat ik jullie mening even vraag wat jullie denken.
    Zekerheid hebben we pas na ongeveer 2 weken natuurlijk.

Alvast bedankt meiden! :)

Deel Deze Pagina