Hahaha geweldig, wel heel zielig hoor loeforceone. Ik heb het ook altijd erg te doen gehad met TS en vind het leuk dat je weer terug bent.
Nou zeg van jou had ik zo'n reactie niet verwacht :/. Ik vind wel degelijk dat je je kinderen er in betrekt. Je fraudeert, en wat als ze er achter waren gekomen en ze geen inkomen had gehad hadden de kinderen geen eten gehad. Dus zijn ze wel degelijk betrokken. En zelfs dan nog vind ik je toon wat ver gaan. Zelfs loeforceone verdiend een tweede kans lijkt me. Loeforceone ik snap je punt wel en deel daarin je mening. Ik hoop alleen wel dat je zelf ook begrijpt dat mensen je een stuk aardiger zullen vinden als je dat zelf ook bent . Ts, veel plezier de tijd dat je hier bent hopelijk ga je nu niet weg als het je eens moeilijk word!
Zo zie je maar hoe sommige mensen op elkaar overkomen. Ja ts heeft fouten gemaakt , maar ik heb haar nooit onaardig gevonden of vond haar onaardig over komen. Maar goed volgens mij was dit topic niet bedoelt om weer terug te vallen op wat er gebeurd is toch ?
Ik denk dat het niet alleen aan de kortingscode van de duplotrein ging maar om jouw hele houding hier op 't forum. Die was echt niet altijd even aardig of wel? Daar heb je echt wel mensen mee voor het hoofd gestoten. Dat kan je van TS niet zeggen toch? Die heeft in haar privéleven fouten gemaakt waar wij verder geen 'last' van hebben gehad. Daar kan je van alles van vinden, maar het raakt jouw niet persoonlijk. Jouw houding toen ter tijd heeft meerdere mensen persoonlijk geïrriteerd. Ik vind dit echt appels met peren vergelijken. Jammer om dit topic hiervoor te gaan gebruiken. TS: Welkom terug, ik had je nog niet herkend. Komt waarschijnlijk doordat ik je (haakjes) mis. Ik ga verder niet over je fouten uitwijden, daar heb ik persoonlijk niks mee te maken. Hopelijk gaat het nu een stuk beter met jou en de kinderen!
Ik heb werkelijk geen idee waar het over gaat,maar welkom terug.. Iedereen trouwens die weg is geweest,of onder een andere naam terug komt om wat voor reden dan ook welkom terug!!
Welkom terug. Ik reageer niet vaak maar laatst vroeg ik me eens af, goh daar heb ik lang niets over gehoord en nu denk ik dat jij het bent.