Hallo allemaal... Wij zijn pas verhuisd dus we hadden gister de familie uitgenodigd Ben nu ongv 5 weken precies durf ik nog niet te zeggen want moet maandag na het ziekenhuis voor echo. Maar we zaten hier met heel de familie me moeder zat er ook bij en me moeder is psygish niet in orde ze leeft in een soort psygose en word ook vaak opgenomen op gesloten afdeling... Dus die is op het moment niet helemaal helder ze zei de hele avond niks geen woord! En ineenkeer iedereen was stil zegt ze tegen mij mandy ben je zwanger? Ik ging er een beetje over heen praten Toen zei ze heel opdringerig en ook aggresief ZEG HET NU BEN JE ZWANGER? Ik stond met me handen tegen de muur ik schrok van haar reactie en zei dus ja klopt dus nu weet iedereen dat ik zwanger ben terwijl we het eigelijk nog geheim wouden houden. Toen ze wist dat ik zwanger was ging ik na de berging toe om iets in de prullenbak te doen zei stond buiten te roken want hier word niet binnen gerookt vanwege ik zwanger ben. Gooit ze heel hard de deur tegen me aan. Later vertelde ze tegen haar vader ( mijn opa) dat ze jaloers is dat ik zwanger ben... Sorry meiden voor dit lange verhaal maar moest het even met jullie delen ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen heb al heel vaak het contact met me moeder verbroken maar dit gaat gewoon te ver en ook dat ze het zegt waar iedereen bij is! Dat doe je gewoon niet!
jeetje wat heftig zeg.. sterkte voor jou dat moet niet makkelijk zijn.. weet niet zo goed wat je ermee kunt, hopelijk zijn er meiden met tips
Aah lief van je pietje!! Ja we hadden het heel anders ingeplant we waren van plan om het met kerst aan iedereen te laten weten. Maar dat gaat helaas niet door
Als eerst gefeliciteerd!! Jammer dat her op deze manier moesr.. Hoe reageerde de rest van je fam en vriend?
Jemig, wat erg dat het zo gegaan is. Heel erg jammer ook, snap dat je het heel anders voor ogen had om het te vertellen! Je moeder is duidelijk echt heel ziek maar dat betekent niet dat ze je zo kan behandelen. Ik zou zeker even afstand nemen, vooral om jezelf in bescherming te nemen. Misschien later een uitgebreide babyshower of gender reveal doen?
Hoi Alva Ja gelukkig is alles weer goed gekomen met me vriend! Alleen nu dit weer pff het houd nooit op he.. Maar komt wel goed ik ga zeker proberen even afstand ervan te doen ook om mezelf en het wondertje in me buik te beschermen Xxx