Hallo iedereen O Ik ben weer ongi geworden iets wat we natuurlijk niet wilden maar wel gebeurd is. Dit word onze 3 de ronde voor een wondertje, en ik weet ook wel dat wij absoluut niet mogen klagen dat we nog niet zwanger zijn want ik weet dat er vrouwen zijn die al veel en veel langer bezig zijn voor een wondertje maar toch voelde ik die diepe teleurstelling. Ik heb ook niet eens een test gedaan want het was overduidelijk gewoon ongi! We zijn er ook niet echt zo heel erg mee bezig maar toch wil ik het zo graag en m'n mannetje natuurlijk ook. Nu denk ik '' 3 x is scheepsrecht '' dus misschien deze maand wel. We moeten gewoon afwachten en klussen Ik wilde gewoon graag ff me verhaaltje kwijt.. Want soms denk ik meteen het ergste. Liefs Starry
hoi starry! natuurlijk is het vervelend als je iets graag wil en het lukt niet gelijk... we leven nu eenmaal in een maatschapij dat als je iets wilt dat je het gaat halen, toch? en voor een klein wondertje ben je afhankelijk van van alles en nog wat maar toch probeer moed te houden en ga de volgende ronde weer in met frisse en positieve zin veel succes he! liefs anna
Laat daar hier nou net de ruimte voor zijn Sterkte en hopelijk ook veel plezier met de volgende klusronde
nieuwe ronde ,nieuwe kansen,...beetje nieuwe lingerie shoppen en je kan er weer tegenaan!succes hoop dat je snel geluk hebt
Denk dat het heel logisch is dat je teleurgesteld bent. Toen wij een aantal maanden geleden besloten hadden om ervoor te gaan wilde ik het liefst die dag ervoor al zwanger zijn Jammer genoeg werkt het niet zo...heel veel succes..over een paar dagen voel je je vast beter en gaan jullie weer op naar het spannende moment in ronde 4.
Hoi Krisstel, Ik heb even een vraagje aan jou, ik zie onderaan je berichtje dat je je eisprong heb gevoeld, hoe heb je dat gevoeld? En wat voel je dan? Want ik weet helemaal niet of ik wel een eisprong heb gehad omdat ik heb gelezen dat het wel een paar maanden kan duren nadat je ben gestopt met de pil... Liefs Starry Andere damens mogen natuurlijk ook gewoon antwoorden
Hoi Starry, ik ken je niet (en ik ben pas net op het forum) maar ik heb precies hetzelfde als jij. Ik ben inmiddels in mijn "5e ronde". In Augustus was mijn "1e ronde" en ik heb een korte cyclus dus "raakschieten" is dan wat moeilijker. Maar ik heb zo'n oerdrang om ons kind te dragen.....En het erge is dat iedereen om mij heen zwanger is!~Echt iedereen! Mijn beste vriendin, mijn nichtje, twee ex-collega's, een oud klasgenootje, zelfs mijn huidige collega (die maar 1 % kans had op een baby!), de buurvrouw....noem maar op! Ik zie ook overal babys'. Heb jij dat ook? Op t.v., in de krant, op straat, op mijn werk....En ik zit vervolgens op mijn volgende nokd te wachten. 11 nov. zou ik mogen testen maar ik voel nu al aan mijn buik dat in ongesteld ga worden.....Hoe is het met jou? Ik ben erg benieuwd. Ik heb mezelf wel voorgesteld er niet de hele tijd aan te denken maar dat is zo moeilijk als je er contstant mee geconfonteerd wordt! Groetjes Casey
Als je eenmaal de beslissing hebt genomen dat je graag een kindje wil, wil je dit ook zo snel mogelijk. Dan duurt elke maand te lang.
Hoi Starry, Een eisprong kun je wel degelijk voelen, ik voel altijd ongeveer 7 dagen van te voren al aan een kant boven mijn lies een zeurend gevoel in mijn buik. Dat zeurend gevoel is er met vlagen, en komt tegen de tijd van de eisprong steeds vaker terug. Dan wordt het een paar uur heel heftig (geen pijn hoor, maar ik voel het heel duidelijk) en dan ineens is het helemaal weg, dan weet ik dat mijn ei gesprongen is! Als jij zeker wilt weten of je een eisprong hebt of wanneer die is, zou je er voor kunnen kiezen te gaan temperaturen of ovulatie testen te gebruiken. Groetjes van Milla
Het duurt zoooooooooo lang, ongeloofelijk! Ik heb me nooit voor kunnen stellen dat die drang naar een kind en het zorgen voor een kind zoooo groot kan zijn. Het is gelukkig nog niet zo dat ik depressief ben als ik ben, maar ik was liever gisteren zwanger dan vandaag.....Jeetje wat klinkt dat desperate hé? Casey (25jr)
hey meis, voel je dat altijd zo vroeg al? ik meestal pas 2 dagen van te voren.. behalve nu ik dus zwanger was had ik al een week voor m'n nod ongi klachten, naar mijn idee veels te vroeg! Dus ik had ook wel heel veel hoop toen ik testte. Ik bleek ook daadwerkelijk zwanger, ook als je zwanger bent kan je buik aanvoelen alsof je menstruatie er aan zit te komen, dus geef de hoop nog niet helemaal op! groetjes athina
Ow....dat zou inderdaad wel 'ns kunnen. Ik had vanmorgen zoiets van "oei, een ongikrap(je)" en net weer. Misschien is het wel iets te vroeg maar ben bang teleurgesteld te zijn als ik teveel hoop heb....Dus ik hou altijd rekening met het "ongunstige". Maar ik hou het wel even in de gaten. Het was nog geen vervelende pijn (wat ik normaal één a twee dagen vantevoren heb) maar af en toe een steekje...? Casey
had ik dus ook, wel ietwat vervelend en dat gevoel van: shit.. het komt er aan... maar nog niet zo heftig als daadwerkelijk de avond van te voren en de eerste dag... het kwam en ging ook gewoon. Geen regelmaat in ofzo en ook echt niet continue. Af en toe krampen en dan ebte het weer weg. misschien wil het niets zeggen, maar je weet maar nooit, het kan nog steeds in elk geval!
Hoi Casey, ik heb het ook hoor, iedereen om me heen raakt zwanger of is zwanger of is net bevallen..en jah ik was ook liever gisteren zwanger dan vandaag maar helaas is dat niet zo. De natuur bepaald wanneer wij zwanger mogen worden. Ik ga er nu gewoon weer tegen aan 3 x is scheepsrecht, toch? Ik en me mannetje vrijen gelukkig gewoon nog steeds heerlijk en niet alleen om zwanger te worden want dat is natuurlijk ook wel belangrijk dat je vrijt omdat je het lekker vind en niet omdat het moet. Liefs Starry
meid we zzitten denk ik allemaal in het zelfde schuitje dat we snel een kindje willen maar helaas valt dat niet echt tebepalen ik ben alweer 12 ronde,s verder zonder enig resultaat ik hoop voor jou dat het snel raak is suc6 ermee meid
Haai, jeetje dat is al lang. Sorry. Ik loop een beetje mijn gal te spuwen over mijn "mislukte pogingen" en ik sta er niet bij stil dat anderen er al zo lang mee bezig zijn...... Casey
Ik herken het gevoel wat je beschrijft. Ik had het zelf ook toen wij om verschillende redenen het proberen zwanger te worden moesten uitstellen. de situatie is dan wel wat anders maar het gevoel van binnen is hetzelfde. Die sterke drang van binnenuit om voor een kindje te mogen zorgen... Wel vind ik dat we er allemaal bij stil moeten staan dat er mensen zijn die echt al veel langer bezig zijn dan de meeste van ons. Mensen die allerlei onderzoeken, IVF/ICSI etc ondergaan om hopelijk zo een wondertje in hun armen te mogen sluiten. Daar zijn die paar maanden van sommigen niks bij. Nogmaals, ik begrijp jullie gevoel! Mijn tip, wees geduldig!