Ik ben Cindy 20 jaar en sinds 1-2 weken zwanger! Heel gezellig dat ik hier mijn verhalen kwijt kan, want mijn moeder weet het nog niet en mijn vriend wil dit babytje niet, maar ik wel natuurlijk. Ik hoop dat ik hier al mijn vragen, ideen en verhalen kwijt kan. groetjes cindy
dankjulliewel voor de reacties, ik wil ook dolgraag achter mijn standpunt blijven en mijn kindje houden natuurlijk! Ben alleen doodsbang voor de reacties van mijn ouders en die van mijn vriend. heel erg bedankt voor de felicitaties!.
En misschien is een maatschappelijk werker fijn voor jou ommee te praten aangezien je nogal bang voor de reacties bent!
ja dankjewel, ga er over nadenken. de reactie van mijn moeder vind ik het moeilijkst als ik het haar ga vertellen dat ik zwanger ben en van plan ben om het te houden. en die van mijn vriend, die wil het echt niet. eigenlijk de reacties van van alle andere mensen doen er niet toe van mij wat ze over mijn zwangerschap vinden. dankjewel voor jullie felicitaties en reacties.
Welkom, gefeliciteerd en sterkte.... pff wat een rot situatie lijkt me dat zeg!!! Na hopen dat alles op zn pootjes terrecht komt!! En natuurlijk heel veel forum plezier
mijn moeder weet het sinds gistere, en ze zei eerst: waar ga je wonen dan??? dus ik helemaal bang voor de eacties verder van me moeder, maar ik heb haar gewoon brutaal gesmst en gevraagd of ze boos en teleurgesteld was maar haar antwoord was: nee moppie natuurlijk niet, wat moet ik nou boos zijn?? maar ze ziet eht neit zitten om een jong gezin onder tebrengen in een 2kamer woning, daar heeft ze gelijk in. iemand suggesties en ideen over een tienerhuis, een huur huisje???? of iets anders ? groetjes cindy
Fijn dat je moeder zo reageerde. Ik snap best wel dat ze er misschien wat moeite mee heeft omdat je thuis woont. En ze zich zorgen maakt over hoe het allemaal verder moet. Zeker omdat je zelf aangeeft dat je vriend een kleintje niet ziet zitten... Maar ik denk dat jullie er wel uitkomen samen. Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken, maar een eigen huisje huren zou denk ik de beste situatie voor jou en je kindje zijn. Mocht dat niet lukken, dan kan je volgens mij via de gemeente ook nog wel iets regelen. Maar hoe dat precies zit, dat weet ik niet.
ja inderddaad, ik he niet al teveel werk, dus ook niet al teveel geld tot mijn spijt. ik hoop maar dat ik eruit kom....vast wel. me moeder heb iik vandaag een heel goed gesprek mee gehad, heel fijn. ik heb haar gevraagd waarom ik niet thuis kan blijven en zze zei: het is echt te krap. ik snpa het ook wel maar heel teleurstellend is eht wel. ik ga nog eens met haar praten. hopen dat dan alles goed komt