Ja ik hoef niet te horen hoe vet dom ik ben... Dat weet ik zelf ook wel! Maar misschien kunnen jullie mee denken omdat ik zo lekker dom ben geweest. Heb geen inzicht in mijn cyclus totaal niet, op cyclus dag 18 (dinsdag 11 Sept) had ik links flinke steken gehad bij mijn eierstokken heeft echt poosje (paar uurtjes) aangehouden. Maar in de avond in the heat of the moment toch onveilig seks gehad(dom dom) want zit niet meer te wachten op een zwangerschap! Nu steeds al drie dagen hoofdpijn. En ja de "kansen" zijn er vast. Maar zal dinsdag groeipijn geweest kunnen zijn?? Hoop het niet en dat ik waarschijnlijk alsnog ongesteld ga worden. Maar krijg het even niet uit me hoofd. Omdat ik ook niet weer wanneer ik ongesteld ga worden.
Is dit echt?? Het kan van alles zijn. 14 dagen na je niet zo'n slimme besluit kun je op z'n vroegst testen. Succes met afwachten.
Niet slim dan als je niet zwanger wilt worden om dan onbeschermde seks te hebben. Maar zoals je zelf al zegt: dom dom. Enige manier is dan een zwangerschapstest. Ik denk niet dat iemand je kan vertellen, als je geen inzicht in je cyclus hebt, of dit groeipijn is of gewoon buikpijn.
Je gebruikt verder niks om een zwangerschap tegen te gaan? Dus als ik het goed begrijp heb je onbeschermd seks maar je wil geen kind... Koop een test en je zal duidelijkheid krijgen.
Dinsdag 1 week terug hebben we het over toch? Dan ben je nog te vroeg voor een test. Op zijn vroegst kun je op zaterdag of zondag een test doen. Maar als die negatief is betekent dat nog niet dat je niet zwanger bent. hoeveel dagen duurt je cyclus normaal?
Doe gewoon een test. Wij kunnen ook niet op afstand zeggen wat er is met die steken, hoofdpijn, etc. Die hoofdpijn kan net zo goed van de hitte komen, net als het uitblijven van de menstruatie door de hitte kan komen.
Een week na ovulatie testen is doorgaans echt te vroeg. Over een weekje testen, dan weet je het. Succes!
Succes met afwachten meer kun je nu niet doen. Ik hoop dat het bij een positieve test wel welkom is voor jullie
Wanneer heb je onbeschermde seks gehad? Als je er toch geen meer wilt, waarom heb je dan geen morning after pil genomen? Die kan je innemen tot 72 uur nadat je onbeschermde seks hebt gehad. Cyclusdag 18 ? Dan bedoel je 11 augustus waarschijnlijk ipv 11 september. Het enige wat je nu kan doen is nog een week wachten en dan een testje doen.
Zelfs met over een week testen weet je nog niks. Stel dat je eisprong pas op 17 augustus was, dan zit je nu pas op 2 dagen na ei. Ik zou dus zeker pas over een dag of 12-14 testen. Als de test dan negatief is, dan weet je het zeker (of je moet in de tussentijd al gaan menstrueren).