Hallo, Even een vraagje. Ik heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad bij 5 weken. Nu is bijna op elke echo m'n slijmvlies van m'n baarmoeder erg dun dus mijn gevoel zegt ook dat het daaraan heeft gelegen. Nu ben ik bang dat er op deze manier nooit een wondertje zal blijven plakken. Zijn er dingen die je zelf kan doen om het slijmvlies van je baarmoeder te verdikken? Ben bang dat de gynecoloog niet na 1 miskraam al medicijnen voor gaat schrijven.
Je slijmvlies groeit onder invloed van je hormoonhuishouding. Het hangt er wat van af op welke dag van de cyclus je kijkt. na een miskraam hoort het slijmvlies dun te zijn, ze zien daaraan dat je baarmoeder schoon is. In het cyclusgedeelte voor je eisprong is je slijmvlies ook dun, en hoe dichter je bij je eisprong komt des te dikker het word. Rond je eisprong en daarna moet je slijmvlies minimaal 7mm zijn. heb je rond die periode echo's gehad? En hoe dik was jouw slijmvlies dan?
Ik heb 2 keer vlak voor mijn eisprong een echo gehad, toen zei ze alleen dat het erg dun was. Hoeveel mm heeft ze niet genoemd. Moet volgende week weer naar de gyn dus zal dan even precies vragen. Tarwekiemolie ga ik proberen. Bedankt!
Veel sterkte meid.. erg zeg.. Ik wilde net ook tarwekiemoliecapsulles zeggen (maar lees dat het al genoemd is) tarwekiemolie zorgt voor een beter slijmvlies en een goede innestelling hopelijk ben je snel weer zwanger voor 9 maanden!!