Hajhaj ouders (in spé), Ik ben Geneviève, heb sinds een tijdje weer mijn jeugdliefde teruggevonden (van toen ik een jaar of 12 was) en we zijn inmidddels alweer een half jaar samen gelukkig. Alles zit goed tussen ons dus ook wij gaan proberen samen een kindje te krijgen! We zijn allebei nog redelijk jong (ik word in Januari 19 en hij wordt 22). Maar ik vind niet dat dat iets mag uitmaken! Verder was ik even op internet aan het zoeken naar wat informatie over Kruidvat ovulatietesten en ineens kwam ik op deze site terecht &jullie forum! Ik heb al wat onderwerpen mee zitten lezen voordat ik mezelf aanmeldde, maar ik vind het hier zo gezellie allemaal dat ik toch maar besloten heb om ook mee te komen kletsen! Nou, als iemand vragen aan mij heeft verder; vraag maar raak! Ik hoop &dat weet ik wel zeker, dat ik hier een leuke tijd tegemoet ga! Liefs &kus, Geneviève
Welkom hier en wat mooi dat je je jeugd liefde weer terug hebt gevonden!! Hopenlijk zijn jullie snel zwanger. Veel suc6 liefs
@Jeem22 Oh gelukkig, jaa weet je wat het is? Sommige mensen veroordelen je ervoor omdat het heel kort is of omdat je heel jong bent. Maar dat wil niet zeggen dat je dan geen volwassen keuzes kan maken of de juiste besluiten (denkt) te nemen. Daarbij vind ik het ook wel moeilijk om aan onze omgeving te vertellen dat we graag een kindje willen. Met andere woorden, een paar goede vrienden van ons weten het en we houden het stil totdat het zover is. Maar hoelang heb jij dan al een relatie? Kus &liefs
Bijna 5 maandjes pas... En indd de vooroordelen die je krijgt zijn wij ook zat. Bij ons weten alleen onze ouders het en de rest bekijkt het maar