Hoi mijn naam is Kira 28 jaar. Ik ben totaal niet bekend hier op deze site, heb hem via een vriendin van mij die ook zwanger is en hoorde dat je hier alles over het zwanger zijn kan vinden....ben benieuwd Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 4,5 weken zwanger pas ben, dus vrij pril. Eerste instantie had ik geen flauw idee moet eerlijk zeggen; dacht dat het aan mijn dikke darm lag de misselijkheid enz, met toeval moest ik ook eff naar mijn huisarts en liet ook maar even mijn urine testen en tot stom verbazing hoorde ik dus dat ik in verwachting ben... een situatie waar ik even totaal niet op gerekend had, het is namelijk v iemand die wil niks met kinderen te maken hebben en het ergste is mijn ex vriend en ik hadden pas besloten om weer bij mekaar te komen, maja dit is voor hem ook een lastige situatie en we weten totaal niet hoe dit verder gaat.... ik heb zoiets van; het is toch een deeltje van mij mn eigen vlees en bloed... al zou ik er "straks" misschien alleen voor komen te staan en al wordt het zwaar.. i'll gonna make it! hoop hier met veel plezier op de site te zitten p.s hoe plaats je zo'n mooie zwangerschaps-banner aan je profiel toe? Liefs
dank jullie wel voor jullie hele lieve reacties... sjah me vriend is gelukkig wel bij gedraaid... en we gaan er in ieder geval voor! Maar goed, buiten dat, had best veel negatieve reacties omtrent mn zwangerschap..en tot mijn teleurstelling heb ik (volgens mij..en daar ben ik wel bang voor) het vruchtje verloren..vannacht wat bloedingen en vanmorgen nog meer.