Hai meiden, Ik zie op mijn profiel dat ik al sinds 12 mei niet meer op deze site ben geweest, wat lang geleden! Hier heb ik altijd veel steun gevonden in de periode na het overlijden van onze dochter en tijdens de spannende zwangerschap van mijn zoon. Maar ik vond het na zijn geboorte steeds moeilijker worden om over vlindertjes te lezen. Zoveel ouders die dit verdriet door moeten maken, ik kon het even niet meer lezen... Kon de steun niet meer bieden en wilde genieten van onze zoon. Dat laatste lukt gelukkig goed! Hij is echt fan-tas-tisch Inmiddels is hij alweer ruim de twee jaar gepasseerd en beginnen wij langzaam aan weer te denken aan een brusje (nee, ik lieg, ik denk er al heel lang aan, maar de tijd is nog niet geschikt helaas ). Vanwege de afwijkingen die onze dochter had, moet ik mij extra goed voorbereiden op een zwangerschap. In dat teken zullen ze komende maanden dan ook staan. Zo gezond mogelijk leven en ons klaar maken voor de sprong in het diepe. Heel spannend, eng, moeilijk maar ook leuk. It's good to be back. Liefs!
Welkom terug op het forum. Wat fijn dat het met jullie zoontje allemaal goed gaat, en dat jullie nu de stap voor een volgende aan durven. Heel veel succes
Hee lieve meis!! Ook hier van harte welkom terug!! Gezellig hoor, dat je er weer bent!! Ik hoop dat het geluk jullie snel gegund is in juni!!!
Welkom terug meid Fijn om te lezen dat alles met jullie zoon goed gaat. Super dat jullie de stap durven te nemen voor een brusje. Heel veel succes meid.
Bedankt Caruli! En heb gister nog even op de site van Mitchell gekeken, wow wat een knappe vent. En nog spontaan gekomen ook, na al die tijd, wat een mooi cadeau
Vlinder, welkom terug op de site! Ik schreef destijds onder een andere naam, n.aatje30 Wat fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie manneke...ik hoop dat jullie snel een gezond brusje mogen verwachten!