Hallo allemaal, Na jaren is het toch weer gaan kriebelen.... Wij hebben al 3 kinderen en de jongste is inmiddels ruim 4. Toen wij wanger probeerder te raken van haar had ik mij ook hier aangemeld en heb hier toen heel wat uurtjes doorgebracht Nu het weer is gaan kriebelen dacht ik me weer aan te melden en toen bleek ik nog een account te hebben, zo leuk, ik heb namelijk alles van 2006 terug kunnen lezen en zelf mijn FF van sept 2006 heb ik terug gezien, dat was de eerste FF die ik deed en was daarin gelijk zwanger. Ik heb op 1 dec jl mijn Mirena laten verwijderen, 3 dec mijn ongi en netjes gisteren gelijk weer mijn ongi..... Ondanks dat ik tijdens mijn Mirena dus jaren niet tot nihil ongi werd is mijn cyclus dus nu alweer gelijk zoals hij was 30-31 dagen. Wij gaan deze maand dus beginnen en ben gisteren begonnen met tempen en heb een Sensi pakket besteld, erg spannend allemaal al gaan we voor kindje 4!!.
Bedankt! BEn erg benieuwd hoeveel uurtjes uk deze keer ga door brengen op de site Caruli, zat jij in 2006-2007 ook al op deze site??
Ja ben vanaf 2006 lid hier, maar tussendoor even van account gewisseld. Vandaar dat deze op nov 2007 staat
Ik dacht ook al je "naam"te herkennen, volgens mij liepen we samen ergens, mischien bij de temp-kaartjes toen ofzo?? Onze dochter is van juni 2007, zie jullie een zoontje in augustus 2007
Hallo! Ik wilde eigenlijk een eigen topic aanmaken maar toen zag ik deze staan en wilde eigenlijk een precies dezelfde titel maken dus ik dacht; ik sluit mij hier bij aan als dat mag Ik ben ook terug van weg geweest namelijk. Mijn zoontje is inmiddels bijna 2,5 en sinds een half jaar begonnen de kriebels bij mij ook weer toe te slaan. Vanaf eind 2011 ben ik van de pil af en sinds deze maand eigenlijk serieus bezig. Zit nu rond m'n eisprong en heb ook weer ovulatietesten gekocht en gedaan. Vrijdagavond was die positief en hebben we gelijk geklust en eveneens gisteravond. Ook weer positief getest en gevreeƫn dus ben erg benieuwd! Zou wel heel wat zijn als het gelijk raak is. Meer dan dit konden we denk niet doen??? Dus nu volgt weer het spannende afwachten naar de welbekende NOD! Haha, zal wel weer van alles gaan voelen en het weer niet kunnen uithouden om te wachten met testen maar goed... We zien het wel. Heb al wel wat vroegtesten besteld via internet. Het enige dat nu nog zo'n beetje mis kan gaan is de bevruchting en de innesteling lijkt me? In elk geval, bij deze dus een terug-van-weggeweest bericht van mij voor jullie. Groetjes en liefs!