hoi allemaali ik wil me ook even voorstellen ik ben christa en ben 30 jaar.vorig jaar op men verjaardag kreeg ik van met vriend een fopspeen en vroeg ie me of ik mama wilde worden tuurlijk wou ik dat we zijn inmiddels bijna 5 jaar samen.ik ben eind augustus gestopt met de pil en we zijn in september begonnen aan onze kinderwens.we zitten nu al aan ronde 6 .ik mag morgen 7 maart testen ik hoop zo dat het gelukt is.ik neem sinds 1 maand utrogestan een soort hormoon dat de eisprong bevorderd daar ik telkens na de eisprong een bloeding had.zo jullie weten al war meer van me als jullie nog vragen hebben laat ze maar komen.ik wens iedereen succes met het zwanger worden en zij die het al zijn geniet ervan.veel liefs
Hoi christa welkom hier en heel veel succes met het zwanger worden. Leuk idee van je vriend om n fopspeen te geven .
ja hoor heb woensdag gestest die was negatief dus op naar ronde 7 he ik ben vandaag 9maart ongy geworden.veel liefs.
Nou meid, ik hoop van harte dat je zeer binnenkort kunt zeggen dat je zwanger bent! Mijn man en ik zijn 6 dagen na mijn uitgerekende datum 8 jaar getrouwd. Wij zijn bijna 2 jaar bezig geweest en nu is het dan toch gelukt. Dus het is mogelijk.
thnx mensen,hoi marlieke ja ik heb al meer gehoord dat het wat langer kan duren,het is weer iedere maand spannend,zeker ik nu ieder maand moet testen,heb net mijn vruchtbare dagen achter de rug en mag op 3 april weer gaan testen,ben jij 2 jaarspontaan bezig geweest of je medicijntjes moeten nemen?ik heb gerust nog wat geduld maar verlang er soms wel hevig naar we zijn nu bezig aan ronde 7.veel liefs