terug van weggeweest

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Girly1985, 18 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi allemaal,

2 jaar geleden ben ik hier al heel intensief geweest omdat we voor een tweede kindje gingen. Dat is gelukt. In maart 2014 zijn we bevallen van een prachtig mannetje. Nu heb ik al een paar maanden het gevoel dat mijn gezin niet compleet is. Maar er zijn een paar hele grote opstaken op de weg. Niet qua gezondheid hoor. Nu ben ik op 1 een of andere reden weer hier beland en dacht misschien als ik hier weer wat actiever ga worden dat ik eruit kom. Nu weet ik alleen niet goed waar ik mijn verhaal kan doen. Want we gaan namelijk nog niet voor een derde maar zou het fijn vinden voor andere meningen en adviezen. Wie kan mij dan ook vertellen waar ik met mijn verhaal terecht kan?

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Hoi hoi,

Welkom terug en fijn dat je al twee prachtige kindjes hebt. Je kent dit forum heel goed, dus waarschijnlijk vertel ik niets nieuws. Wellicht kun je je verhaal plaatsen onder zwanger worden, daar het hiermee is gerelateerd. Je kunt je verhaal ook hier in dit topic plaatsen, lees graag met je mee.

Veel plezier hier.

Liefs

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Dank je wel Guusje99 en ja inmiddels heb ik bij zwanger worden een topic geopend.

Deel Deze Pagina