Hallo allemaal, Na een hele lange tijd ben ik weer terug op dit forum. In 2008 heb ik hier ook een aantal berichten gepost over mijn zwangerschap die toen helaas een miskraam is geworden. En nu 8 jaar later ben ik hier terug. Met de jongen met wie ik toen verloofd was is het uiteindelijk helemaal fout gelopen en is de verloving in November 2009, een maand na het overlijden van mijn vader, verbroken. Het was een enorm slechte relatie, met mishandeling etc. Ik was toen het uitging pas 20, maar heb nu echt zoiets van waarom ben ik niet veel eerder bij hem weggegaan. En nu zijn we dus 8 jaar verder. 27 ben ik inmiddels. Sinds mijn ex geen serieuze relatie meer gehad. En ik heb het echt wel kansen gegeven. Vaak gedate, ook met 3 jongens meerdere keren gedate waarbij het er echt op begon te lijken dat het serieus kon worden maar dan ging het toch weer fout. 1 bleek gewoon een relatie te hebben, 1 vond me uiteindelijk toch te dik. Nouja etc etc. Na heel lang nadenken en heel veel dingen overwegen, heb ik besloten om een bewust alleenstaande moeder te worden. Ik heb een oudere zus die ook alleenstaand is en bij wie ik zie hoe goed het kan gaan. Ik ken een jongen die mij graag wil helpen met mijn wens en die donor wil zijn. Hij zit in het leger en heeft me ook al zijn medische keuringen etc zwart op wit laten zien. Gisteren heb ik mijn laatste pil geslikt en over een paar weken zal de eerste poging worden gedaan. Als er hier meiden zijn die in een soortgelijke situatie zitten dan zou ik daar wel graag mee in contact willen komen. Sorry voor mijn lange verhaal Groetjes Yasmin