Ik ben nieuw en bezig voor 2e kindje

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mellshariff, 22 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    hallo allemaal,

Ik ben Mellanie 24 jaar en getrouwd. Samen met mijn man heb ik 1 zoontje van 4 jaar.

Afgelopen maart geopereerd aan een bbz waarbij ze mijn linkereileider hebben verwijderd helaas. We zijn sinds april weer aan het proberen. Ik heb 12-06 mijn eisprong gehad en zou over 4 dagen mijn NOD moeten hebben... heb er stiekem al een restje tegen aangegooid hihi maar die was negatief, ik heb wel donkere kringen om mijn tepels sinds een week erg veel hoofdpijn en steken in mijn onderrug en bij mijn eierstokken. Heeft er iemand wel eens negatief getest en daarna positief voor nod?

Ik hoop van jullie te horen xx

2. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Welkom!

Vervelend van je bbz! Hopelijk mag t snel weer raak zijn en allemaal goed gaan!

Over je test kan het ook liggen aan welke test je gedaan hebt. Ook zijn er genoeg vrouwen die pas 1 dag voor of pas op NOD positief testen.. als ik uit zou gaan van een gemiddelde lf van 14 dagen zou je 10 dpo getest hebben nu? Dan kan het nog prima :)

3. Lauw1990

Lauw1990 Actief lid

19 jan 2016
    133
    13
    18
    @Mellshariff , welkom en spannend!

Wat naar van de operatie en bbz! Hopelijk heeft dit verder geen invloed en komt t helemaal goed!

Hier onlangs ook besloten om voor een tweede kindje te gaan. Ons zoontje is bijna 2 nu. Momenteel zit ik op mijn menstruatie te wachten (gebruikten al heel lang condooms, sinds bevalling van mijn zoontje, dus geen pil voor 1e ronde).

Ik heb dus ook voor mijn NOD getest (2 dagen) en negatief.. Vanmorgen weer en negatief.. Ik maak me geen illusies hoor, kan even duren en moet je weer gegeven zijn, blijft een wonder, maar zit nu op dag 37.. Normaal 33 max. 34 dagen en echt ongesteld.

Ik heb zelf al besloten niet voor NOD meer te testen, zeker nu ik ineens op dag 37 zit.. blijkbaar ineens een lange cyclus. Anders toch even NOD afwachten? Uiteraard hoop ik dat het voor jou al raak is en anders snel. Gebruik je ovulatietesten ? Of laten jullie het een beetje gaan?

Ik heb ook net op dit topic een bericht geplaatst, omdat ik merk dat ik wel behoefte heb aan gespreksstof over het zelfs onderwerp. Mijn man laat het volledig los, maarja, ik ben degene die een eisprong heb, een menstruatie / NOD.. die week dat je die verwacht vind ik dus spannend (zeker nu).. Tussendoor een blaasontsteking gehad en antibiotica (die kan met eventuele prille zwangerschap). Misschien dat de ontsteking invloed heb gehad. Vorige week en afgelopen week wel last gehad van borsten (Nu niet meer) en nog steeds menstruatie - achtige pijn.. we wachten maar af.

4. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohh wat gek dat je ineens een lange cyclus hebt! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Ik zit momenteel ook te wachten of t wel of niet raak is.. nu 8 dpo.. dinsdag is mijn NOD ( ik heb een korte lf ) herkenbaar over dat opzoek zijn naar.. ik probeer zwanger te worden van een donor met zelfinseminatie en soms heb je zo de behoefte om over alles te praten wat er speelt in de wachtweken enzo haha

Deel Deze Pagina