Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Judith94, 18 feb 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zijn er meer mensen die in deze fase zitten?

Peiling gesloten op 18 mrt 2025.
  1. Ja? Laat het me weten!

0 stem(men)
    0,0%
  2. Nee

2 stem(men)
    100,0%
  1. Judith94

Judith94 Nieuw lid

18 feb 2025
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hi, Mijn naam is Judith, ik ben 30 en mijn vriend 32.
    We hebben samen al regelmatig over onze kinderwens gesproken. Als ik alleen m'n gevoel had gevolgd, was ik al wel eerder aan kinderen begonnen, maar m'n vriend vond het handiger om nog even te wachten en dat was het eigenlijk ook wel.
    Nu hebben we 2 maanden geleden gezegd dat we nog een halfjaar de tijd nemen om nog wat dingen te regelen en nog eens goed samen op vakantie te gaan en we na deze vakantie gaan beginnen met proberen.

Ik heb daar mn eigen interpretatie aan gegeven, want ik zit nu al elke dag over alles over zwanger worden en baby's te lezen, youtube video's over te kijken etc, maar ik denk ook; hoe beter ik voorbereid ben, hoe makkelijker het dan hopelijk gaat over een halfjaar. En sowieso kan het best lastig zijn om zwanger te worden, dus waarom geen uitgebreide research doen?

Maar goed, daarom heb ik me dus aangemeld op dit forum. Ik hoop weer veel te kunnen leren voor de voorbereiding :p

2. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    512
    420
    63
    Vrouw
    Welkom. Spannend! Hopelijk hou je het vol zo lang nog te wachten hahaha hoop dat jullie wens uitkomt

Deel Deze Pagina