Hallo allemaal, Wat een leuke site, heb me meteen aangemeld. Heb ook een vraagje. Ik ben nu sinds 2 maanden gestopt met de pil. Mijn normale menstruatie kwam keurig na 28 dagen op gang. Morgen zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden. Maar ben zo nieuwsgierig dat ik eraan denk om zo meteen een test te gaan kopen. Kan dit al of moet ik echt wachten tot morgen. Bedankt en groetjes
ik zou niet gelijk testen , ik zou wachten als ik een paar dagen over tijd ben. ik had dat ook toen we net bezig waren dat ik al ging testen een dag voor me nod en heb tig testen verspilt omdat ik niet zwanger was en dan werd ik de andere dag ongi.
Ik zou ook even afwachten. Maar als je niet kunt wachten, test dan morgen met ochtendurine, daar zit de hoogste concentratie HCG in.
Ik ben ook twee maanden gestopt. Eerste cyclus was 27 dagen en laatste was 30 dagen. Vond het zelf netjes...maar is toch onregelmatig. Ik moet vandaag of morgen ongi worden. Heb toch een test gedaan. Nieuswierig he..
Bedankt voor de reacties. Sjonge wat ben je er toch veel mee bezig als je zwanger wilt worden. Ik las net iets over de tampontest. Dit heb ik geprobeerd en er zat al wat bruine afscheiding aan. Kan het ook zijn dat je toch nog iets of wat afscheiding hebt en toch ZWANGER bent. Of wil ik het veel te graag geloven dat dit kan, haha. Groetjes
het kan idd dat je afscheiding wat bruinig is.. dat kan of oud bloed zijn van bv innestelling of je ongi komt er aan..wacht het nou nog maar even af...wat niet weet wat niet deerd zeg ik altijd maar... houdt er ook rekenig mee dat het kan zijn dat je aan het ontpillen bent... kan er ook mee te maken hebben dat je ongi wat langer uitblijft.. probeer er niet te veel mee bezig te zijn. stress is nooit goed de tijd zal het leren hoe moeilijk dat ook is dat weet ik ook !!!
Helaas, ik ben ongesteld geworden. Jammer, maar weet nu dat mijn cyclus weer normaal is. Ik wil deze maand voor het eerst een ovulatietest gebruiken, wanneer kan ik dit het beste doen en welke is er goed. Bedankt weer. Groetjes
Hoi Angelaa, Je kunt ovulatietesten hier in de winkel kopen. Bij alle testen zit een uitgebreide omschrijving en met vragen kun je altijd terecht bij één van onze verloskundigen. Lotte.
Nog even een klein vraagje. Wanneer moet je een ovulatietest doen? Staat dit ook in de bijsluiter. Groetjes