innesteling of ongestelheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kruimel, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kruimel

kruimel Lid

29 jun 2006
    13
    0
    0
    Noordwijk
    Hoi allemaal,
    Ik wil met jullie even het volgende delen. Ik heb een onregelmatige cyccus van bijv. 24 dagen 26 dagen dan weer 28 ook we eens 22 dagen! ik kan er geen peil op trekken. Tijdens die cyci ben ik dan vrij lang ongesteld en dat begint de 1e week met een klein beetje bloed en dan vervolgens een dag o f 4/ 5 vmeer bloed. Nu heb ik ovulatietesten gekocht via internet en zag wonder boven wonder dat mijn LH piek za 5 juli was. Dit zou betekenden dat ik dus binnen de 48 uur een eisprong zou krijgen. Nu hebben dwij die woensdag de 2e , virijdag de 4e en za de 5e geklust in de hoop dat dit misschien wel zou lukken. Nu was mijn ongesteldheid begonnen op 18 juni en duurde tot 30 juni! 1e week dus weinig bloed daarna ca. 25-6 4 dagen voor mijn doen veel (maandverband vol). Eisprong dus rond 7-7 naar ik denk of 6 juli. Vervolgens heb ik dafgelopen week rond de 8e beste wel buikkrampen gehad steken ed. En nu verlies ik sinds gisteravond lza 12-7 heel weinig bloedverlies. Zou dit innestieling kunnen zijn of gewoon ongesteldheid Ik weet het niet meer. gerekend vanaf de 18e juni zit er 24 dagen tussen. Snappen jullie het nog. Lees veel op deze site dat innestieling plaatsvindt 5 a 10 dagen na je eisprong. Wie kan mij uit de brannd helpen?

2. als ik al die data's in je berichten wil ontcijferen moet ik bijna mn agenda erbij pakken ;)
    misschien is het handig als je je cyclusdagen vermeld bij de data's?

3. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    hey

ik probeer je verhaal te snappen maar helaas word ik er totaal niet wijs van zou je het misschien nog een keer uit willen leggen maar dan met de syclusdagen ?

ps ik hoop natuurlijk van harte dat het een innesteling is voor je!

liefs

4. kruimel

kruimel Lid

29 jun 2006
    13
    0
    0
    Noordwijk
    het is wel wat warrig niet? laatste cyclus was dus vanaf 18 juni (1e dag ongsteldheid) t/m 11 juli I12 juli ev dag bloedverlies. I die cyclus op 5 juli ovulatie pos getest (dag 18). DIt zou een cyclus van 24 dagen zijn als het ongesteldheid zou zijn. Omdat ik dus lees dat een ninnesteling 5 tot 10 dagen na de eisprong is (vanaf 5/6/7 juli gerekend) zou dat misschien best wel een zo kunnen zijn. Of ik hoop te vele, kan ook natuurlijk. Maar toch voelde ik die buikkrampen van de week, heb ik anders nooit. Snappen jullie het weer :oops:

5. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ahhh oke ja ik snap hem ;)
    het kan heel goed zijn dat het een innesteling is
    ik zelf zit ook met zo iets raars positieve test maar ik vloei nog dus ik test morgen gewoon nog een keer

kramp is niet zo erg lees maar is verder op het forum bij zwangerschap eerste symptonen daar zie je het echt heel veel voor bij komen
    als ik jou was zou ik gewoon even afwachten en dan een test doen
    succes ik hoop op een innesteling

liefs

Deel Deze Pagina