Acteur en rol uit elkaar houden

Discussion in 'De lounge' started by bolkje, Sep 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je het moeilijk vind om een acteur en de rol die hij speelt uit elkaar te houden? :p

Ik heb dat dus bij sommige acteurs heel erg:

- King Joffrey van game of thrones. Als je die acteur dan ziet in het echt verwacht je dat het ook zo´n verwend rotjoch is :p Best knap dat ie het zo overtuigend speelt blijkbaar :p

- Dr. House

- Ludo van GTST! Ik vind het toch altijd apart om een interview met Erik de Vogel te zien en dat het dan helemaal niet zo´n type blijkt te zijn als Ludo :p

2. Islah

Islah Niet meer actief

Alleen bij slechterikken haha.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vind Leonardo DiCaprio nog steeds de grootste *naar persoon* van de wereld omdat hij ook best wel wist dat er ruimte genoeg was om naast Rose deWitt-Bukater op dat stomme plankje te liggen - nu heeft hij haar gewoon in de steek gelaten en haar leven alleen laten leven. De grootste liefde van haar leven is zo ultiem NIET-GEHECHT aan zijn eigen leven en deze te delen met haar, dat hij zichzelf liever laat doodgaan. Makkelijk weer hoor! Na slechts 1 poging te hebben getracht om ernaast te gaan liggen.

Leo; als je dit leest - je had het moeten blijven proberen tot Sint Juttemis! Was je tenminste een beetje warm gebleven ook en hadden je spieren in beweging gebleven... Stomme luiwammes :p;) De liefde van je leven is het waard om voor in leven te bleven, oelewapper! Je had het harder moeten proberen.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik hoop dattie nooit een Oscar wint :x :)D)

5. Islah

Islah Niet meer actief

Misschien dacht hij dat hij daarmee het milieu teveel zou belasten?

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    Angel als Booth in Bones zien. Iedere keer denk ik wanneer bijt ie haar nou in haar nek.

O en Frodo natuurlijk. Elijah Wood heeft amper nog een fatsoenlijke rol gehad na lotr.

Will Smith, kan hem niet loskoppelen van de Fresh Prince. Ook al zit ie met zijn zoontje op de bank bij graham Norton.
    En zo was er eind jaren negentig een serie die heette 3rd rock from the sun, waar Joseph Gorden-Levitt in speelde als kleine jongen. En ook al speelt hij tegenwoordig wel stoere rollen, ik kan hem niet loskoppelen.
    Reinout Oerlemans is ook nog steeds Arnie...... Ik kan nog wel even doorgaan.

7. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Whaha, helemaal eensch!:D:D

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik heb dat heel erg met mr bean. Kan die man in andere films ook echt niet serieus nemen. Hij is nou eenmaal mr bean :D

9. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Vanavond bij GTST. Dan zit Bing verliefd naar Nina te kijken.

Maar hij is homo ;)

10. Islah

Islah Niet meer actief

Hahaha ja die ook inderdaad!

11. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

Oct 19, 2013
    2,646
    1,529
    113
    OV
    Alan Rickman blijft Snape, vooral met zijn stem. "Turn to page 394."

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, normaal niet, al heb ik ooit de acteur die Simon stokvis speelde in "Toen was geluk nog heel gewoon" in het echt gezien tijdens een opname.

En man, man....Wat een onaardig sujet!! :x (in het echt dus) Sindsdien kan ik hem ook nooit meer als aardige spontane man zien als hij zijn rol speelt....Wat een galbak!

13. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Zo schijnt Bassie ook vreselijk te zijn.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, klopt! Heeft mijn vriendin ooit eens gehad toen ze kind was :x Weet het verhaal niet precies meer. Zelf heb ik ze ooit eens gezien en toen was hij best aardig wat ik me vaag kan herinneren.

15. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn moeder zei dat ook over bassie.

16. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Misschien veranderd hij in het donker wel in een evil-clown. :D

17. born2bme

born2bme Fanatiek lid

Aug 3, 2015
    1,406
    287
    83
    Mister Bean die een "serieuze" rol speelt. Kan echt niet! Zo niet geloofwaardig haha.

Ennuhh...dr Dreamy is gewoon dr dreamy, ook al speelt hij een andere rol :p

18. goblins

goblins Fanatiek lid

Oct 27, 2013
    3,591
    3,222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Als jij de film Can't buy me love gaat kijken denk je toch heel anders over hem...

net als Nicolas Cage. Als je Peggy Sue got married hebt gezien....

19. Juul76

Juul76 Bekend lid

Nov 20, 2006
    768
    297
    63
    Vond ik ook altijd.... Maarrrrrr, de mythbusters hebben het ooit getest, en het was toch niet zo makkelijk als het lijkt. In theorie zou het kunnen, als ze het reddingsvest onder de plank hadden vastgebonden (ofzoiets geloof ik). Als hij er gewoon bij zou klimmen zou het echt niet goed gaan. Dusssss..... Hoop dat je hem nu wat leuker vindt, hij kon er echt niks aan doen dat hij doodging.

20. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

Apr 21, 2014
    1,394
    1
    0
    Harry Piekema blijft de AH-manager, ook al zag ik laatst een commercial dat hij nu een rolletje heeft in Dokter Tinus. Het is een groot risico als je in een te bekende film/serie/reclame zit, dat je er nooit meer van af komt. Annet Malherbe is destijds zelfs om die reden gestopt met Gooise vrouwen. Aan de andere kant zijn de series/films/reclames in kwestie er vaak des te beter om, want je ziet geen acteur maar een personage.

Nog een die ik niet los kan zien is Al Bundy. Ik weet niet eens zijn echte naam; in Modern Family wordt Jay gespeeld door Al Bundy. :D

Share This Page