Kattenren

Discussion in 'De lounge' started by Kiekske, Sep 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wij hebben 3 katten, waarvan er twee buiten los lopen. De ene is een oudje van 16jr, dus die ligt het liefst in de tuin. De ander is een actieve kat (ex zwerver), die er graag op uit gaat. Helaas gaat hij via kattenluikjes andere huizen binnen om daar de brokjes van die kat te scoren.
    Onze derde is een kitten, die enkel aan een lijn buiten mag.

Binnenkort gaan wij verhuizen en ik wil geen problemen in de buurt door onze kat die wel op pad gaat. Nu zit ik aan een kattenren te denken.

Heeft iemand van jullie een kattenren? Hoe groot, hoe ingericht, foto? Bevalt het?

Ik hoor het graag!

2. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Dit is de eigengemaakte ren bij m'n ouders.
    Er zit een laddertje in, hangmat en verder meerdere vlonders op hoogte vast gemaakt. En natuurlijk speelgoed erin

3. Leed

Leed Bekend lid

Apr 14, 2013
    832
    163
    43
    Female
    Noord-Brabant
    Kijk eens op Facebook bij "katvriendelijk je huis inrichten" daar staan ook goede tips

4. Leed

Leed Bekend lid

Apr 14, 2013
    832
    163
    43
    Female
    Noord-Brabant
    En afgeschermde tuin voor je katten

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Bedankt voor de reacties! Ik ga me er eens in verdiepen. Ook over hoe groot een ren moet zijn voor 3 katten, enz.

6. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    zit er een schutting om de nieuwe tuin? Zo ja dan kan je je tuin heel makkelijk afzetten waardoor ze er niet uit kunnen. hoef je ook geen ren te maken en hebben ze net iets meer vrijheid.
    een speciaal schrikdraadje langs de schutting of een strook gaas wat naar binnen gekeerd staat enz.

Share This Page