Ik weet het even niet meer! :x :x :x Ik heb 23 maart een mk gehad met 10 weken. Na 1,5 week vloeien was alles eruit en heb ik geen bloedverlies meer gehad. Ik Dacht dat ik afgelopen vrijdag ongesteld zou gaan worden omdat ik opeens veel slijm met wat bloed verloor. de dag erna nog wat licht bruin. nu is het alweer een paar dagen niks meer. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Wat zou dit kunnen zijn???????? Denken jullie aub even met me mee?
Zou het dan zo kunnen zijn dat ik zwanger zou zijn?? Ik heb dik een week terug getest en toen was ie negatief.
moet wel veel plassen maar voel verder niks. Ben wel erg depri, maar denk dat dat met de mk te maken heeft.
tja wie weetttt ik kan je niet helpen... maar als ik jou wa zou ik ff testen dat haalt je tenminste uit de onzekerheid! Dan heb je tenminste weer rust in je lijf.
Zou het dan een innestelling geweest kunnen zijn?? Ik weet niet wanneer mijn ei geweest is of wanneer ie nog moet komen. ben totaal de kluts kwijt door die mk. Weet niet meer hoe ik moet tellen. voorheen zat ik op34 dagenen dan werd ik ongi maar nu weet ik het niet meer!
Ja dat is ook wel zo maar ik vind het gewoon allemaal zo vaag. en ik heb vorige week negatief getest maar na dat bloederige slijm weet ik het niet. Ik weet niet of ik bij mijn vorige zwangerschap ook zon bloeding heb gehad.
verwarrend heh! Misschien toch even naar de ha? Dan krijg je misschien meer zekerheid.. Succes! liefs, Kris
Heb er vanmorgen een test tegenaan gegooid en die was negatief. Zo zuur die onzekerheid! Ik wil ook niet naar de ha gaan omdat ik weet dat die gaat zeggen dat het tijd nodig heeft en ik moet afwachten. Maar stel stel stel dat het een innesteling geweest is(zal niet hoor maar stel) Dan kan ik nu toch niet al testen??
Hoi angela, Ik probeer met je mee te denken maar snap het ff niet meer... Wanneer was nou dat slijm met bloed? Had je toen ook kramp of iets? En hoelang duurde het slijm/bloedverlies precies? Ga heel hard denken :x Denk idd dat ha zal zegge ff aankijken. Liefs sancho
Afgelopen vrijdag dat was dus de 29e april of zo. Ik ging naar de w.c en zag veel slijm(niet zoals afscheiding) in mijn onderbroek met wat bloed erbij nog 1 dag erna wat lichtbruim. daarna niks meer. Hen 23 maart een mk gehad. Moet nu wel veel plassen en heel af en toe wat misselijk maar verder niks.
heb geen kramp gehad, wel af en toe een beetje pijn in mijn rug maar dat kwam en ging. Heb geen ongi verschijnselen of zo.
Poeh , weet eigenlijk ook nie Maar als het een innestelling zou zijn geweest is nu in ieder geval te vroeg om te testen. Is het niet zo dat je na een mk vanaf de dag dat je gaat vloeien weer kan gaan tellen voor nieuwe cyclus. Een vriendin van me heeft namelijk met 9 weken een mk gehad en zei mocht tot 2 weken daarna geen gemeenschap hebben omdat ze niet gelijk weer zwanger mocht raken. Wil toch zeggen dat ze er dan vanuitgaan dat er weer een nieuw eitje rijpt. Miss als je vanaf die dag gaat tellen dat je er meer wijs uit kan? Succes als je nog iets wilt weten of vragen... vraag maar raak. liefs sancho
Als ik vanaf de eerste dag echt bloed zou rekenen dan zou ik vorige week dinsdag ongesteld moeten zijn geworden omdat het dan de 34e dag was. Maar ja na een mk kan het ook zijn dat je pas na 10 weken weer ongi word of zo. ik vind gewoon dat slijmbloed zo raar. Maar stel dat het wel een innesteling is geweest he vanaf wanneer zou ik dan wel kunnen testen???
Er vanuit gaande dat innestelling plaats vind vanaf ongeveer 5 dagen na bevruchting ... dan 9 dagen na dat slijm/ bloed.. Ik zou wachten tot dan met testen wanneer zou dat zijn dan???