Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en wou graag me verhaal kwijt en lezen wat jullie erover te zeggen hebben. Ik zou 8 maart ongesteld moeten worden ik werd dat niet! 2 weken erna werd ik zo moe en misselijk en ik voelde me anders dan normaal...ik had duidelijk het gevoel dat ik zwanger was...ik had een beetje op internet zitten zoeken en de symptonen die er stonden beschreven had ik ook! dus afgelopen donderdag een bloedtest gedaan bij de huisarts, afgelopen vrijdag werd ik wakker en voelde niks meer, niet misselijk nie moe helemaal niks...ik dacht ach ik wacht het even af! Die avond kreeg ik ontzettende pijn en krampen in mijn buik...en ik voelde dat het mis was ja hoor zaterdag bloed verlies en er kwam dus echt een hele prop uit...nu denk ik dat ik een miskraam heb gehad want ik voelde me echt zwanger die weken ervoor...maar nu heb ik net de uitslag van mijn bloed onderzoek gekregen en de huisarts vertelde mij dat ik niet zwanger was, maar dat de symtomen komen omdat mijn menstruatie wat later is gekomen, k slik al een jaar de pil niet en is mijn menstruatie al vaker wat later gekomen maar nooit dat gevoel of pijn gehad...ik weet nou nie wat ik moe denken... mijn gevoel heb mij nog nooit in de steek gelaten...ik vraag me af hebben hier mensen ook zoiets meegemaakt?? groetjes
Voor ddat je ongesteld gaat worden, kun je best wat symptomen hebben,...veel mensen hier op het forum zijn misselijk, voelen zich zwanger, hebben gevoelige borsten en dat soort dingen voordat zij ongesteld worden,... Je lichaam kan je ECHT heel goed voor de gek houden. Als ze huisarts aan de hand van een bloedtest aangeeft dat je niet zwanger bent,...dan ben je dat niet... Een bloedtest is kan al heel snel HCG opsporen in het bloed, en een zwangerschapstest kan wel eens wat later positief geven, een bloedtest is erg betrouwbaar.... Ik hoop dat het snel raak zal zijn voor jullie! succes!
Als de uitslag van het bloedonderzoek negatief was, dan ben je niet zwanger geweest. Het zwangerschapshormoon blijft namelijk na een miskraam vaak nog een poos in je lichaam, dat is er niet meteen uit. Dus dan had dat in je bloed te zien moeten zijn geweest. Zwangerschapskwaaltjes zijn vaak dezelfde als ongikwaaltjes, of komen doordat je hormonen in de war zijn. Stolsels kunnen met je menstruatie te maken hebben, het is nu misschien heftiger doordat je overtijd was.
Nou ik heb het dus ook gehad. En bij mij was het wel degelijk een MK. Maar mijn bloed is waarschijnlijk niet goed aangekomen in het lab toen. Die prikvrouw maakte er 1 grote bende van! verschillende buisjes bij elkaar leggen van andere mensen door elkaar heen zonder sticker... Mijn zw testen bleven licht positief tot het uit mijn lichaam was. Ik was 3 maanden overtijd had symptomen en licht positieve testen. Alleen de bloedtest was dus negatief. Maar waarsch. door de rommel op de prikpoli. Ook had ik daarna bloed in de buikholte.. Groetjes
Hoi! Ik heb een miskraam gehad bij 8 weken en drie chemische zwangerschappen (een miskraam voordat je 5 of 6 weken bent). Van die laatste merk je meestal weinig, behalve dat je later ongesteld wordt. Ik voelde het ook altijd precies wanneer ik zwanger was, en daardoor ging ik vroeg testen. Elke maand was het positief met testen en dus drie keer al heel vroeg mis. De huisarts kon tegen de tijd dat ik "ongesteld" werd niks meer vinden, vaak is de zwangerschap dan al een paar dagen afgelopen. Dus het kan zeker, maar het is niet iets om je perse ongerust over te maken. Het zwanger worden (de bevruchting) is bij twee vruchtbare mensen het probleem vaak niet zo, zwanger blijven is een andere zaak. Vandaar dat het soms een jaar kan duren. Dat soort vroege miskramen tellen overigens niet mee in vervelende diagnoses als "habituele abortus"! Wellicht dat dat ook een zorg weg neemt. In ieder geval veel sterkte, het is al zo spannend als je probeert zwanger te worden en dan ook dit nog!