Ik heb ineens zin om aankomend weekend lekker met z'n 4 tjes weg te gaan. Eerst naar een leuk indoor pretpark en dan in de buurt overnachten en de volgende dag naar een leuke stad of mooie natuur.. Wat is een leuk park voor deze tijd van het jaar?
Hihi Oranje is maar een half uur rijden bij ons vandaan. Hoeven we niet te overnachten Leuk park? Heb ook gewoon zin om een keer in een hotelletje te slapen. Lekker knus saampjes met de kids en dan 's ochtends ontbijten en wat leuks doen.
Ja dat is leuk, maar volgens mij wel erg duur. Ik wil voor de overnachting ongeveer 100-125 euro betalen. Ik ga eens even kijken wat het zo lastminute kost.
Misschien kan je op hotelspecials.nl wat leuks vinden? Daarmee gaan wij ook komend weekend weg. Wij zitten op de veluwe, vlakbij Koningin Julianatoren.
Voor de Efteling kun je ook in een ander hotel overnachten. Zit er eentje aan dezelfde weg (al vond ik die zelf ook prijzig) in Waalwijk en anders een stukje er vandaan heb je bijv de Druiventros in Berkel-Enschot. Is niet super luxe, maar heel klantvriendelijk etc. Ze zitten wel dichtbij de snelweg, al heb ik dat nooit zo gemerkt wanneer ik er was. Kunt er heeeeerlijk eten. Druiventros heeft in de zomer maanden ook een Eftelaanbieding, hotel met entree tickets. Geen idee of ze nu al zoiets hebben evt. Je hebt ook bij de Efteling in de buurt de Postelse Hoeve in Tilburg. Bijna een rechte lijn, al staat die bekend als prijzig. Maar de omgeving is mooi (bedenk mezelf net, hou er rekening mee het is een stad haha, dus het is niet dat er meters en meters landschap is, maar ik vind het persoonlijk een mooie omgeving. ). Ernaast een heel oud kapelletje met tuin. Dus voelt wel meer als echt weg. En als laatste evt Auberge du Bonheur, die is helemaal mooi. Kun je zo nog de bossen intrekken als je wil. Ik ga los hier haha! Maar geen idee of ze in je prijsklasse vallen, kunt altijd vragen natuurlijk. Vragen staat vrij zeggen ze altijd. Je hebt best wel wat keuzes rondom de Efteling evt, dus kunt dat ook altijd even snuffelen. Sommige hebben zeker in de zomermaanden aanbiedingen dat je hotel met entree Efteling kunt boeken, maar geen idee of iemand misschien nu al zoiets aanbied. Succes met boeken en veel plezier alvast!
Bij slagharen of duinrell is ook erg leuk. Bij duinrell kun je ook nog heerlijk naar de zee. Ik vond het park bij kijkduin altijd heel relax. Ligt naast de zee. En duinrell is er niet ver vandaan.
Burgers Zoo of ouwehand. Leuk beestjes kijken, veel overdekt en lekker warm. In burgers vooral de beestjes overdekt en ouwehand ravotapia speeltuin. Rond Arnhem/Veenendaal genoeg last minute hotel aanbiedingen, wandelen door bos en hei of lekker shoppen.
Ja precies, de eerste dag naar een leuk park (binnen) en de volgende dag nog even shoppen in een grote stad of even naar zee ofzo... Als het maar relaxed is voor de kids.
Naar toverland in sevenum er leuk park en indoor. Je bent vanuit daar ook zo in Roermond leuk outlet centrum en op zondag zijn daar alle winkels open.
Ik heb via hotelkamerveiling naast ouwehand een hotel geboekt. Gaan zondag naar de dierentuin. Naast het hotel is weer een pannenkoekenhuis. Dus daar eten we zaterdag avond. Via hema heb ik voor 13.50 een toegangskaartje gekocht voor de dierentuin. Heb er zin in.