terugbrengen Aldi?

Discussie in 'De lounge' gestart door brenda1976, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

We hebben een bagagekoffer gisteren bij de aldi gekocht.
    Achteraf gezien vind ik het te klein.
    En wil ik een grotere. Ik had dit niet eerder gezien omdat het in de verpakking zat en niet opgesteld.
    Beetje dom.
    maar goed, ik heb gekeken of ik een telefoonnr of email kan vinden bij de aldi.
    Maar nergens.
    Wie weet of werk bij de aldi. Mag je iets terugbrengen? en ook naar een ander filiaal?

Het is best een groot ding, dus niet iets waar je effe makkelijk mee teruggaat en misschien voor niks.Zodoende dat ik eerst contact wil.

Wie kan me helpen?

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hallo Brenda,

Hier bij de Aldi doen ze nooit moeilijk, ook niet wanneer we naar een andere gaan.
    Wanneer je de kassabon nog hebt dan kun je er zo mee terug gaan naar de kassa. Daar helpen ze je zo verder. Je moet dan even een bonnetje tekenen en dan is het geregeld.

Suc6, komt vast goed
    Groetjes Liena

3. brenda1976

geweldig, thanks, het is z;on groot ding !

super!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, wat vaag, ik heb ook eens op de site gekeken, maar inderdaad, geen telefoonnummers. Anders eens naar het hoofdkantoor bellen, dat zit in Culemborg en daar staat het nummer wel op de telefoongids.nl Je zou toch verwachten dat ze een klantenservicenummer ofzo hebben, tenminste, dat heb ik bij de Lidl wel eens gebeld.

5. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Bij ons bij de Aldi kan je ook gewoon de spullen terug brengen, zolang je de bon maar hebt.

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Hier doen ze daar nooit problemen over bij de aldi.
    Heb een tijdje terug een oorthermometer gekocht en na 3 weken nokte hij er ineens mee en ik kreeg gewoon mijn geld terug :D

7. 1234

1234 Niet meer actief

8. brenda1976

tja onbereikbaar, alle nr zijn niet in gebruik....denk dat ze dit hebben aangepast.
    gr brenda

9. canisi27

canisi27 Lid

21 feb 2011
    88
    0
    0
    Je kunt het gewoon terugbrengen naar elk willekeurige aldi filiaal.
    ik heb 6,5 jaar bij de aldi gewerkt. Aldi is telefonisch niet bereikbaar. dat heeft te maken, omdat er bijna nooit iemand op kantoor aanwezig is.

10. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Hij was toch juist te klein :( :D

11. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Bij de aldi hier in de buurt doen ze nooit moeilijk. Kan zelfs dingen zonder bon terugbrengen (als ze zeker weten dat het bij hun wegkomt;))

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha humor!

Mijn ouders hadden er een tijdje geleden een tv gekocht bleek ook niet helemaal te zijn wat ze er van verwacht hadden en mochten hem gewoon terug brengen met de bon.

13. brenda1976

hihihihi
    ja het is te groot om even zo achterop je fiets mee te nemen, maar te klein voor alle spullen op vakantie hahaha

14. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Telefoonnummers zijn inderdaad niet te vinden, doen ze heel bewust omdat mensen anders constant bellen met kan je dit reserveren enz enz, (ik heb er gewerkt)
    terugbrengen mag altijd, mits je de bon hebt. ook bij een ander filiaal.

15. Bij de aldi mag je gewoon terugbrengen.. Mijn man werkt er ;)

Je moet idd wel zorgen dat je de bon nog hebt en het er nog netjes uit ziet

16. brenda1976

hoihoi
    en zonder bon? doen ze moeilijk?
    we kunnen de bon niet meer vinden, we hebben van de gekste dingen bon. Nu is dit weg.
    gr brenda

17. Als je hem gister hebt gekocht, kan je de bon toch nog niet kwijt zijn? Was hij afgeprijsd?

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja hoor kan gewoon. Mijn vader had daar een keer een parasol gehaald en die was kapot en kon terug. hebben ze netjes afgehandeld

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

anders probeer je het toch gewoon? de ene winnkel doet daar makkelijker over als de ander. zal nog een keer mijn huis op de kop keren voor de bon, anders gewoon proberen

20. Rozelief

Rozelief Niet meer actief

Aldi doet inderdaad zelden moeilijk, super vind ik dat.

En over die bon: als je gepind hebt, kun je altijd een bankafschrift overleggen.

Deel Deze Pagina