terugbrengen zonder bon Intertoys

Discussie in 'De lounge' gestart door Rayna, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Als je dingen dubbel heb gekregen dan had je dat toch gelijk aan de visite kunnen vertellen en kunnen vragen of ze eventueel het bonnetje nog hebben? Ik doe dat in ieder geval wel altijd en als ik een kado koop voor een ander kindje bewaar ik ook altijd het bonnetje voor als ze het dubbel hebben zodat ik hem meteen af kan geven zodat ze het kunnen ruilen.
    Gelukkig hier nog maar 1 keer wat dubbel gehad en dat hebben we zo gehouden want het waren houten blokken dus kon hij nog een grotere toren bouwen :D

2. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Dat heb ik ook gedaan, zie vorig bericht.

En geloof me als ik de ruimte ervoor had had ik alle speelgoed bewaard en het later weer aan hem gegeven als hij er oud genoeg voor was maar dat heb ik jammer genoeg niet want heb geen eigen huis ;)

Denk dat ik het aan het ziekenhuis hier schenk ken mensen die daar op de kinderafdeling werken.

Vind het alleen zo dubbel omdat het toch zijn kadootjes zijn..

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja naja het staat in de weg want je kunt het niet kwijt, het is een waarde van 175, het is dubbel en je wilt het terug brengen/ruilen en nu wil je het aan het ziekenhuis geven..hmm wat is het nou?
    Maargoed je hoeft je verder ook niet te verantschuldigen, als je het wil ruilen probeer het gewoon, nee heb je ja kun je krijgen.

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    is er dan niet een opa of oma, een oom/tante, vriend/vriendin die een plekje in de schuur/kast/berging/zolder over heeft?
    en tsja, hier staat ook de woonkamer vol met speelgoed, de kinderen wonen er nou eenmaal ook

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ts je hoeft je echt niet te verantwoorden waarom je die cadeautjes eventueel terug wil brengen.
    Je kunt het altijd proberen of intertoys zonder bon de spullen wil ruilen.
    Maar in feite hoeven ze dit niet omdat op hun bon staat dat ruilen kan (binnen een aantal dagen/weken) met de bon en verpakking.

@mirell
    Ja het is een forum en ja je mag je mening geven.
    Maar de vraag van ts is niet wat vindt jij,maar of dit mogelijk is.
    Dus in feite doet die mening van jou over het feit of jij dit vindt kunnen er gewoon niet aan toe.
    Want daar gaat dit topic niet over ;)

6. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    wij hebben het zelf andersom meegemaakt.
    we hadden iemand een mooie houten zandbak kado gegeven, 30 euro.
    vonden ze kei leuk, maar wat blijkt bij een verjaardag later, zitten we aan de koffie, horen we terstonds iemand vragen waar die leuke houten zandbak is gebleven, er stond nu nl een blauwe van plastic.
    wat bleek die hadden ze weggegeven aan de buren:$.

ik kan je vertellen dat dit niet echt leuk is, tenminste wij vonden het niet leuk.

tja je kan het vragen bij de intertoys, maar kan me heel goed voorstellen dat ze het niet doen.

misschien dat je juist wat van het oudere speelgoed weg kan doen en dan kan hij lekker met zijn nieuwe kadootjes spelen.

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Tip voor de volgende keer:

www.lijstje.nl

kun je zelf een lijstje maken en mailen naar de genodigden, die kunnen dan aanvinken wat ze willen kopen. Erg handig. Én je krijgt wat je wilt én mensen komen, als het goed is, niet met hetzelfde aan.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij kregen vorig jaar 2 duplo treinen à 90 euro. Niet gekocht bij Intertoys, maar mocht er wel een ruilen voor iets anders.

Zet anders het e.e.a. op marktplaats, ben je zo kwijt in deze tijd van het jaar.

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    foei agnes waar bemoei jij je toch mee!:p

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    sorry ts

maar het wekt bij mij inderdaad boosheid op

ik had vroeger een vriendinnetje
    en haar moeder pleurde altijd alles van haar weg na verjaardag sinterklaas enz
    vind dat gewoon zo onwijs aso
    en ja ik ben nu eenmaal iemand die schrijft wat ie denkt

maar nogmaals niet omdat ik jou niet aardig vind
    maar omdat ik het gewoon zo vind

en ja ik mag reageren op een toppic
    en ja soms zijn er antwoorden die niet in iemand zijn straatje passen

maar ik lul niet met iemand mee om aardig gevonden te worden
    ik trek ook niet mijn mening in

maar uiteindelijk is het jouw leven
    veel succes met ruilen/terugbrengen

maar wees tegen je familie vrienden duidelijk
    dan had je nu niet al deze spullengehad

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    bovenstaande herken ik wel. Ik heb op de basisschool eens een vriendinnetje van mijn eigen geld een zelf uitgekozen en gekocht dagboek gegeven en die kreeg ik in bijstaan van alle andere vriendjes meteen weer terug want 'ze had al een dagboek'.

dat weet ik nu nog steeds en heb me voorgenomen mijn kinderen op te voeden met het idee dat je dankbaar moet zijn voor het feit dat iemand zoveel moeite voor je heeft gedaan.

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter had ook een aantal dingen dubbel gekregen en die kon ik gewoon zonder bon ruilen bij intertoys. Kreeg alleen geen geld terug..

13. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Tja sorry kon het niet laten :p:D

14. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    hmm je hebt het toch gekregen het speelgoed?
    kan je toch gewoon kijken waar hij wel of niet mee gaat spelen.
    ik weet niet hoor maar cadeautjes terug brengen omdat je denkt hij gaat er toch niet mee spelen???
    misschien ingepakt houden en bewaren als iemand anders jarig is???

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Als ik een kado geef dan zeg ik er altijd bij, als het niet goed is of je hebt het dubbel zeg het dan, dan geef ik je de bon dan kan je het ruilen.
    Ik zou het prettig vinden als iemand mij beld of ik de bon nog heb zodat ze het kan ruilen voor iest anders.
    Beter dan dat het weggeven wordt.

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nou ik vind het ook niet netjes hoor.. dus ben het wel met Mirell eens eigenlijk.

17. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik vind het zeer ondankbaar. Het komt op mij over, ik ruil het speelgoed en stop de 175 euro in eigen zak. Je kunt toch ook wat speelgoed bij de opa's en oma's neerleggen? Hier word regelmatig ook geruild met speelgoed, tussen neefjes en nichtjes. Ik vind het een vreemde vraag.

18. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Los van het wel of niet netjes zijn, zou ik even de mensen contacten van wie de cadeau's zijn.
    Geef je situatie aan (weinig ruimte) en wellicht kunnen ze het begrijpen en krijg je de bon.

Ik persoonlijk zou niet op eigen houtje naar de intertoys toerennen met de vraag of ik het kan ruilen.

Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar misschien mag hij nog wat speelgoed meenemen naar school? Dan kan hij het delen met zijn klasgenootjes?

Verder moet je je niet uit het veld laten slaan als er een negatief commentaar komt (ik weet, het is moeilijk). Maar lees daaroverheen en ga door met het volgende positieve commentaar.

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mee eens!
    En daarbij wist je vast en zeker VOOR de verjaardag dat je erg veel speelgoed ging krijgen voor je kindje's verjaardag en je het niet kwijt zou kunnen. Je had dan beter vooraf kunnen aangeven iets anders te willen bijv een cadeaubon of geld voor in haar spaarpot omdat je momenteel geen speelgoed kwijt kunt. Maar om nu alle cadeaus terug te gaan brengen vind ik ook zeer ondankbaar. zal lekker overkomen voor de mensen die nog eens bij je op bezoek komen en zien dat er niks van over is wat ze gegeven hebben. idd desnoods een deel bij de opa's en oma's zodat je kindje dan alsnog met het speelgoed kan spelen als ze daar is

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Als je spullen dubbel hebt gekregen kan ik t me voorstellen maar anders... tja...
    Ik heb ook een dochter die heel kieskeurig is ( en dan bedoel ik ook ECHT kieskeurig) vandaar dat ik van te voren altijd een verlanglijstje maak op internet zodat ik grote deels wel nuttige dingen krijg.
    Vind t nu achteraf een beetje raar.
    Maar goed, intertoys hier doet het wel zolang er een intertoys stickertje opzit (meestal over het prijsje heen) maar ik denk niet dat ze het doen als je met een hele tas aankomt

Deel Deze Pagina