Teruggaan of niet??

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamishka, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik baal als een stekker..heb gisteren voor mijn dochter mooie sneakers gekocht voor 35 euro. Wij zijn daarnet ren halfuurtje gaan lipen zodat ze ze ff kon inlopen, mn dochter struikelt en valt en nu is is een heel groot stuk aan de voorkant ervan weg. Ik bedoel de schoen is blauw maar op dat plekje is de verf helemaal weg en zie je eigenlijk gewoon grijs karton ofzo.

Mag dit gebeuren?? Ik bedoel je kind struikelt 1x en en boem heel de vookant is eraf geschaafd?
    Kan ik deze schoen terugbrengen en mijn geld terug vragen of is het eigen schuld dikke bult??

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Zal sowieso terug gaan, niet geschoten is altijd mis toch?

3. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Gewoon teruggaan. Ik zou het verhaal gewoon zo vertellen aan de verkoper en vragen wat ze je voor een oplossing kunnen bieden.

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Schoenen moeten tegen een stootje kunnen, daar zijn het immers schoenen voor. Ik zou dus ook teruggaan. Niet geschoten is altijd mis en wie weet kunnen ze nog wel wat voor je betekenen!

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    nee dat zou ik niet doen. mijn dochter heeft ook wat goedkopere schoenen niet van leer en idd als ze daar 1x meevallen is de neus gewoon geschaafd kleur weg/grijs. met leer wordt het kaal, dat kun je evt nog oppoetsen. hier is dat helaas ook al na een paar dagen altijd. tja kinderen ;) blijft zonde natuurlijk

6. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Lastig, ik zou sowieso terug gaan want ik vind dat ook goedkopere schoenen tegen een stootje moeten kunnen.

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik zou ook teruggaan, vaak zit er toch nog wel een soort garantie op waar haast niemand van afweet ;)

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou er zeker mee teruggaan! Kwaliteit van niks is dat toch...

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik zou er niet mee teruggaan. Schoenen moeten tegen een stootje kunnen, maar als je struikelt dan kan ook de duurtste schoen nog beschadigen.

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou teruggaan. Van 1 valpartij een zowat open neus vind ik niet kunnen.

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

dit idd.

Mijn zoontje heeft sinds kort een paar timberlands ter waarde van (100euro). In de tuin moet hij zijn laarzen aan zodat als hij op zijn auto gaat zijn schoenen heel blijven ( schuift ze over de grond bij het rijden) helaas was ik te laat nadat mijn man het vergeten was. 1 veeg over de grond met de neus van zijn schoen en er was een stukje rubber weg plus dat er een schaaf op leer zat.

Helaas pindakaas. Vind struikelen niet een reden om terug te gaan. Stel je krijgt een nieuw paar en ze struikelt weer, kun je weer rechtsomkeer naar de winkel.
    Zo gaat het helaas met kinderen. Daar doe je niets aan.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nathan had laatst schoenen van de Scapino van 35 euro ofzo. Binnen 2 (of 3 weet het niet meer precies) maanden kon ik ze weggooien. Er liet van alles los en ze zagen er niet meer uit. Ik ben terug gegaan en kreeg mijn geld terug! Vind dat je ook van relatief goedkope schoenen mag verwachten dat ze na 1 x vallen niet meteen stuk zijn. Kinderschoenen moeten hier gewoon tegen kunnen!

Deel Deze Pagina