plakboek kdv

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by Dwezelin26, Jan 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

Nov 20, 2008
    308
    0
    0
    Ik zoek een leuk plakboek voor op het kinderdagverblijf. Ik moet een plakboek meegeven voor het bewaren van werkjes en zo (ze is nog maar 6 maanden dan maar toch). Ik zocht iets anders als een kaal plakboek. Iemand leuke ideeen?

2. limegreen

limegreen Bekend lid

May 6, 2008
    892
    0
    0
    Als het goed is houden ze zelf een boek bij met de knutsels die ze gemaakt hebben...
    en die krijg je dan mee als je kind van het kdv afgaat..

maar vraag gewoon is of ze zelf al zo iets hebben..

3. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Raar dat je dat zelf moet meegeven.
    Meestal krijgen ze dit idd. van het kinderdagverblijf.
    Ik zou niet weten wat voor plakboek, zijn meestal hetzelfde en saai.
    Misschien een fotoboek met van die hoezen? Kunnen ze er vanalles insteken?!

4. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

Nov 20, 2008
    308
    0
    0
    Wij moeten inderdaad zelf een plakboek aanleveren... en ze zijn allemaal saai ja haha.

Ik ben al aan het kijken om een fotoboek te nemen maar daar zitten van die perkamentvellen tussen. Misschien eruit scheuren of zo. Dan kan ik de kaft eventueel wat leuker maken. Ik dacht dat er misschien speciale plakboeken voor waren of zo. Je hebt ook van die crecheboekjes, die heb ik ook één voor het inschrijven van de dag zeg maar.

Nog ff zoeken dus. Hema en boekhandel al gehad... misschien zie ik nog wel ergens iets. Bij jullie dus allemaal door het kdv zelf geregeld :(

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    is een ringbandklapper, of hoe heet zo een ding niets?
    die heb je hele leuke, bij bv hema of bruna.

of, tja hoe leg ik dit uit, een map die je open kunt vouwen en dan kan je aan de rechterkant formulier etc in stoppen en dan vouw je de linkerkant er weer overheen.
    dan loopt er een elastiek overheen en hij zit dicht:), hopelijk snap je hem.

hier krijgen we ook een klapper, kan nu al niet wachten!!!

joyce

6. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

Nov 20, 2008
    308
    0
    0
    haha, ja ik snap 'm. Ik heb vandaag die van de Hema maar gehaald met diertjes op de voorkant. Ik was al bij verschillende Hema's geweest hier in de "dorpen", niet echt een grote stad in de buurt en daar hadden ze niets. Uiteindelijk toch ergens een leuke "kinder"voorkant gevonden haha.

Ik kan ook niet wachten op de werkjes die erin gaan. Zelfs als de kindjes heel klein zijn doen ze al vanalles mee (met de handjes in de verf en zo).

Thanks

Share This Page