Je kind op de bso is voor de belastingdienst waarschijnlijk het 2e kind. Duurste kind is namelijk 1e kind en voor het 2e kind is de KOT het hoogst en eigen bijdrage het laagst. Dus verklaart waarom je daar minder voor terug krijgt. Als je inlog op de svb kun je de tabelwaardes zien die ze gebruikt hebben. heeft iemand het geld al binnen of is 28/5 voor iedereen uitbetalingdatum?
Brief kwam vanochtend digitaal binnen. Er staat betaling rond 28 mei en volgens mij geldt dat voor iedereen.
Klopt, da’s voor iedereen hetzelfde Hier ook de brief net binnen, hoewel het bedrag al een tijdje online stond Het bedrag is niet meer aangepast en meer dan we zelf hadden bedacht, dus da’s fijn
He nu ben ik nieuwsgierig geworden. Toevallig gisteren aan mijn man gevraagd of hij wilde kijken of hij wat zag staan, maar hij zag niks. En nu slaapt hij nog, dus kan ik niet even kijken via zijn digid.
Staat de kinderopvangtoeslag niet op jouw naam, dan? Het staat er nl al even, dus hij had het al moeten kunnen inzien.
Nee staat niet op mij. Ik heb niet meegekeken gister, dus kan dat het er wel staat hoor, maar dat hij het niet gezien heeft. Straks nog eens vragen als hij wakker is.
Eerst stond het alleen op de website van de SVB, waar ik ook 5 min heb moeten zoeken voordat ik het had gevonden, nu heeft hij een bericht gekregen in zijn inbox van mijn.overheid.nl dus dat is makkelijker te vinden.
Mijn man heeft vandaag online bericht gekregen en we krijgen een mooi bedrag terug. Over een aantal weken samen een weekend weg geboekt dus kunnen we dit daar mooi voor gebruiken Leuke meevaller, betalen immers al genoeg.
Nou hier ook ontvangen. Klopt helemaal niks van. Ik betaalde 590€ opvang per maand krijg 220€ kot per maand en heb de eigen bijdrage inmiddels teruggehad. volgnes eigen berekening zouden we dus wel iets meer dan 125€ terug moeten krijgen..
Had ik ook....ik betaal niet meer dan het maximale tarief, dus ik denk dat ze de vakanties eraf hebben gehaald
Nou zelfs dan klopt het hier niet.. vakanties is het kdv hier altijd dicht. Die uren zijn meegerekend in de factuur die wij betalen. Ik krijg in totaal 125€ terwijl ik er rond de 900€ hoor te krijgen. ( is eigen berekening dus hopelijk heb ik niks fout gedaan) wordt je nou wel of niet volledig kosteloos gesteld?
Je kan op mijn svb de cijfers zien op basis waarvan de berekening is gemaakt. Ze kijken naar de opgegeven opvanguren en het toetsingsinkomen zoals bij de belastingdienst bekend en de tabel voor kot. Staat dat allemaal correct?
Ik kan niet inloggen, er staat dat ik niet gerechtigd ben... manlief gaat er morgen naar kijken. Ik heb er te weinig geduld voor